[HABER] 130111 Endonezyalı grup TANGGA, yeni bir röportajında 2NE1 ve BIGBANG’i sevdiklerini açıkladı!

Uncategorized

150677_271499449642408_268847141_n

TANGGA grubunun üyelerinden Chevrina: ” 2NE1’ın bütün üyelerini seviyorum. Hepsinin farklı bir karakteri var. Moda konusunda,Dara’yı çok seviyorum. Modası çok çılgınca ve benzersiz. Ayrıca şuanki saç modelide benzersiz. Vokal konusundada, Minzy’i seviyorum. Sesi gerçekten benzersiz bir tona sahip.”


Diğer üyelerden Nerra: “2NE1’da, Bom’u çok seviyorum çünkü sesi çok iyi. Görünüm olarak, Dara’yı seviyorum. Çünkü en kadınsı yüzde sahip olan üye ama makyaj yaptığında ve moda stili onu pek kadınsı göstermiyor. Daha çok havalı görünüyor. Örnek olarak bir tarafı sıvamış pantolon giymeyi sever.”

Leave a Reply

