[TWITTER] 300113 DARA’nın twitterda konuşmaları :

Uncategorized

GörselJAL: @peterchun @hh_steve @krungy21:Sadece Peter söyleyerek hatırcladı. Tadı nasıl~~LOL Chao-ma gerçekten yakınlardan biri🙂

DARA: @11JAL11 @peterchun @hh_steve O daima söylüyor’Tadı nasıl~Begendin mi ?”ㅋㅋㅋ

JAL: @krungy21 @hh_steve @peterchun ㅋㅋㅋㅋ Özellikle hansik hakkında! ㅋㅋㅋㅋ :))))

PETER: @11JAL11 @krungy21 @hh_steve O sonsuza kadar bana musallat olacak!! ㅋㅋㅋㅋ ㅋ워그레 !! Dur!!! ㅋㅋㅋㅋ Chao-ma~? daebakk(güzel)~~~~^^

DARA: @peterchun @11jal11 @hh_steve 워그레??? Wahahahahahaha hhahahahha peter| Sen komik ve tatlısın !! !!! ^.^ Ben seni çok özledim!!

STEVE: @11JAL11 @krungy21 @peterchun ㅋㅋ Dara-nim Kim bile hala New York’ta iken hansik yemeyi seviyor ㅋ

DARA: @hh_steve @11jal11 @peterchun Hansiik , fakat.. Ben neredeyse herşeyi yerim ^^;;;ㅋㅋㅋ Steve çok yakında Kore’de oynamak için buraya gelmeli~

STEVE: @krungy21 @11JAL11 @peterchun Ben gerçekten gitmek istiyorum ve orada oynamak istiyorum ㅜㅜ Are you guys doing well there?

DARA: @hh_steve @11jal11 @peterchun EVET ^^ Biz gerçekten oraya geldik ve hang out’u (Dolaştık gezdik)  yaptık ㅠ İşler oldukça meşgul~Biz hang out yapmak  için New York’a tekrardan gelmek istiyoruz yakında !!! 

İŞTE HANSİK YEMEĞİ : (lezzetli gözüküyor ) :P Görsel

 

Leave a Reply

