[TWITTER] 040213 Sandara & Bom konuşmları:

Uncategorized

[TWITTER] 040213 Sandara & Bom konuşmları:

Bom ve Dara Beraber Eğlence Programı Yapmak İstiyor!

Dara: Sesini paylaştığın için teşekkürler (_) Daha da eğlenceli hale getirdiğin için teşekkürler! Ama…haberleri görmedin mi? ㅠㅠ Uyumayı bırak! Uyan!ㅋㅋㅋKapını tıkırdatabilir miyim??? Uyan~Uyan~

Bom: Oh!!! Gerçekten mi??? Bekle ben de izleyeceğim!!!

Dara: Oh! Çoktan uyanmışsınㅋㅋ Birazcık daha bekleyip eğer hala uyanmadıysan,kapının önünde durup,gürültülü bi şekilde kapıyı çalıp,annemin Please Don’t Go ekibinin promosyonları sırasında yaptığı gibi şafak vaktinde tencere tıngırdatmayı düşünüyordum böylece haberleri izleyebilirdinㅋㅋ Eğer yapsaydım, çabucak uyanırdınㅋㅋ

Bom:ㅋㅋㅋㅋ Röportaj yapacağını bile bilmiyordumㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Daha önceleri beni aradın ama şimdi bir ipucu bile vermedin,Summer oynarken birden telefonum çaldıㅋㅋㅋㅋㅋAma her nasılsa, beynim uzun bir süredir çalışıyorduㅋㅋㅋㅋㅋㅋBiraz komikㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Ama ‘Park Bom’u bende seviyorum.’ dediğimde,altyazı doğru düzgün çevrilmiş mi? Yine de, birden eğlence programı yapmak ve oyunlar oynamak istedimㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Dara:Kya~!!!Beklenildiği gibi! Zeka kıvraklığın ve espri anlayışın en iyisi!!! ^.^ Seninle gurur duyuyorum!!!ㅠㅠ Bu işler kolay değil!Özelliklede sahne ışıkları altında!Haber vermeden!!!ㅋㅋㅋGerçekten çok utangaçtım bende hemen seni aradımㅋVe aramama cevap verdiğin an haaa~utangaçlığım kayboldu^^

Bom: İşte röportajınㅋㅋㅋㅋhttp://youtu.be/F6l-ApUhqv
ㅋㅋㅋㅋBu tür şeylerden zevk almam benim için bir teselliㅋㅋㅋㅋBende çok eğlendimㅋㅋㅋㅋAma sana ‘Sanda’ deyip daha sonra ‘Ra’ dediğimde,aklıma birden ne kadar çok ramen sevdiğin geldi ve ben de ‘Rameni çok sever.’ dedimㅋㅋㅋㅋBir anda,ramende role sahip olduㅋㅋㅋㅋ

Dara:Oh~çok hızlı!!!Gerçekten birşeysinㅋㅋㅋAma konuşma yeteneklerimiz eksikㅋGerçek hayattada ayyuka çıkıyorㅋ (Kendini öven tarzı?ㅋㅋ) Reality ve eğlence programı lütfen ㅠㅠ

Bom: Haklısınㅠㅠ Reality şov verin bize~~~~(((o(*゚▽゚*)o)))

Dara: Hikaye anlatıyormuşuz gibi şimdiㅋㅋSsan-PD bize biraz fikir tıkıştırmaya çalışacak ^_^

Bom:ㅋㅋㅋㅋEvet,ama eğer berabersek, o zaman eğlenceli olmasını ummak zorundayız değil mi??!!!ㅋㅋㅋ

Dara:ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋLiderimiz çıldırıp ve bir anda ortaya çıkıp bizi durdurmaz değil mi??? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Hadi saklanalım!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

*Reality Şov:Sıradan insanların yaşamlarını konu alan televizyon programı.

Leave a Reply

