Bom – Allure Röportajı

röportaj

01220102000001001_1

Soru : Bu zamanlarda ünlülerin çoğu evleniyor. Şuan erkek arkadaş yasağın kalkmış durumda. Sende evlenmek istemiyor musun?

Bom: Ben sadece evimizdeyim. Bu yüzden paparazilerden korkmuyorum. YG başkanımız bizim çıkmamıza izin verse de, onun yüz ifadeleri hala istemiyor gibi gözüküyor. ”Buluşmaya git, ama  kiminle buluşacağını bana söyle.” O sıkı bir baba gibi. Eğer biriyle görüşmeye başlarsak bu bize yük/sorumluluk oluyor. Dara ve ben her zaman randevuya çıkmak için iyi olmayan erkeklerle görüşüyoruz. Ondan sonra da, “YG başkanımız bize izin vermiyor.” diye sonlandırıyoruz. Ve bizim ideal erkeğimiz başkanımız gibi katı biri olmalı.

Soru: Üyeler arasında seksilik sorumlusu sen olduğundan beri, herkesin odak noktası görünüşün ve vücudunun üzerinde.

Bom: Dürüst olmak gerekirse, benim kişiliğim sade ve gevşek. Ama etek giymeye başlayıp , makyaj yaptığımda, seksi bir kişiliğe dönüşüyorum. Seksilikten sorumlu kişi Minzy’di. Ama o genç olduğundan hala bunu çok gösteremiyor.

Soru: Sadece Dara güzellik ürünlerini tanıtıyor. Sende istiyor musun? Yoksa başka bir sebep mi var?

Bom: Dara gerçekten çok güzel. Ben de kozmetik ürünlerini tanıtmak istiyorum ama kimse benimle irtibata geçmiyor. Eğer siz bu dergiyi görüp fikrinizi değiştirirseniz, lütfen benimle irtibata geçin!

Soru: Yani minzy biraz daha büyüdüğü zaman, gruptaki seksi üye olma tahtını devredecek misin?

Bom: Sanmıyorum. Seksi olmayı denediğim de, fanlardan çok fazla sevgi alıyorum, bu yüzden vazgeçemem. Ve önceden fanlarıma belimi/göbeğimi göstereceğime dair söz verdim ama hala gösterecek durumda değilim. Bu albüm zamanımız da, yavaşça göstereceğim. Bunun için lütfen bekleyin.

Soru: Sen nerede ne zaman olursan ol, güzelliğini medya tarafından çekilen fotoğraflarda gösteriyorsun. Nasıl böyle bir eğilimin var?

Bom: Eğer yersem, kilo alırım. Eğer stresliysem, bu şekilde de kilo alma eğilimi de var. Hwangssabu beni böyle görmemeli. O ne yaptığımı ve egzersiz yapmamı söyler.

01220102000001003_1

Soru: Şuan 30’larındasın. Hiçbir değişiklik var mı?

Bom: Havalı bir şey çünkü 20’lerimdeyken her şey benim için zordu. Gençken tüm düşündüğüm  şarkıcı olma hayalimdi. 20’lerime kadar, çok sabırsızdım ve eğer şarkıcı olmazsam ne yaparım diye düşünüyordum. Ama şükürler olsun hala geç değil, içim rahat.

Soru: 2NE1, diğer kız gruplarının tatlı görünümlerine kıyasla farklı bir yolda ilerliyor gibi gözüküyor.

Bom: Biz, 2NE1 olarak diğer kız gruplarından farklı olan “erkek çocuğu konsept”ini takip ediyoruz. Ama son zamanlarda, bu konuyu da tartışıyoruz. “Kadınsı tarafımızı da gösterebilir” diyoruz. Biz de kızız sonuçta.

Soru: Bugün ki çekim normalden farklıydı, seksiliğinden çok zarafetini ön tarafa çıkardın, nasıldı?

Bom: Başta, birazcık şaşırdım. Çiçekleri severim ama çiçek baskılı kıyafet daha önce hiç giymemiştim. Bu çiçekler sayesinde, aslında bır kadın olarak zarafetimi gösterebildim. Bugün kendimi sadeleştirmeye karar verdim. Sahneye çıkarken ki yaptığım makyajı yapmayı reddettim ve (makyajımı) personelime bıraktım. Hala garip hissediyorum.

Soru: Bazen çekimler de ve sahne de güçlü imajını sergiliyorsun. Bu nedenle garip hissettiğin zamanlarda vardır.

Bom: Bu duruma farklı bir eğilimim var. Bununla birlikte güçlü imaj, bugün ki imajdansa, normal imajıma daha yakın. Genelde göz kalemi sürmeden dışarı çıkmam. Her çekimden sonra kontrol etmemin nedeni garip hissediyorum. Annem ve arkadaşlarıma bugün ki imajımı gösterdiğim zaman, güzel olduğunu söylemeleri şaşırtıcıydı. ‘Oh demek ki insanlar bu yönden de beni güzel buluyorlar’ diye düşündüm.

Soru: ‘Eşsiz’ kelimesi seni rahatsız etmiyor mu?

Bom: Hayır. Kendimize hiçbir süsleme yapmadan gösterdiğimize inanıyoruz. Her zaman sahne de hatta günlük hayatımız da bile gerçekten olan bu. Her üye eşsiz. Başlarda endişeliydik ama zaman geçtikçe buna alıştık ve üyelerin eşsizliklerini görmek eğlenceli – güçlü olma cesareti veriyor.

20130220023219_0

Soru: 2NE1’ın bir parçası olduktan sonra en iyi hissettiğin ve pişman olduğun şeyler nedir?

Bom: En iyisi MAMA’da ‘I Don’t Care’ için Daesang aldığımız zamandı. Diğer herkes gibi, çok fazla iş yaptık. Pişman olduğum bazı şeyler ise istediğimiz şekilde geri dönüş yapamamamız ve eğlence Showlarına katılamamamız. Özellikle ‘Infinite Challenge’a gitmek istiyoruz. GD’nin program çekimine gitmeden önce, üyeler ‘inifinte challenge’ı sevdiklerini söyledir ve yönetmen olabildiğince çabuk çıkaracaklarını söylediler, ama hala bir cevap yok. Bence yönetmen bizim eğlence Showlarında çok iyi olmadığımızı düşündü.

Soru: ‘Infinite Challenge’ ın yönetmeni Tae Ho Kim mi?

Bom: Hayır, YG papa. Şimdiye dek YG farklı hissettiğimiz biriydi. Çünkü uzun süre deniz aşırı ülkelerde yaşadığımızdan görgü kurallarını bilmiyorduk, bu nedenle sessiz olmaya çalışıyorduk. Bu nedenle o bizim yeteneğimizin olmadığını düşündü, ama önceden bizi izlerken şok olduğunu söyledi.

Soru: Diğer üyeler de kendi çekimlerini yaptı, bir birlerini hiç kıskanıyorlar mı?

Bom: İlk olarak, asla. Ama bugün menejer ve gazeteci bu ‘Allure’ fotoğraflarının en güzeli olduğundan bahsettiler. Bundan sonra, cildime iyi bakma konusunda çok hassaslaşmıştım.

Soru: Yani yüzün için yüz maskesi yapıp geldiğin zamandı öyle mi?

Bom: Evet. Çekime kadar kendimi bakmada en iyisini yapmak istedim. Bugün yüzüm biraz şişti.

01220102000001002_1

Soru: Duyduğuma göre makyaja ilgin varmış, bugünün ana noktası neydi?

Bom: Kirpiklerim. Bir tanesini siz yapıştırdınız ve bir diğeri makyaj yoluyla ortaya çıktı. İkisini de sevdim. Ne zaman yurt dışına çıksam, eğlenceli kirpikler satın alıyorum. Mesela Japonya’da ki ve İngiltere’de ki aynı markanın farklı tarzlar da oluyor. Bu yüzden ikisini de ne zaman görsem alıyorum.

Soru: Kendine makyaj yapar mısın?

Bom: Genelde. Başlarda eye liner çizip ve biraz kirpik yapıştırıyordum. Yani eye line’ı normal bir şekilde sürerim ve kirpikleri kısaltırım ve fanların tepkisi çok daha iyi oldu. Bunu fark etmek çok vaktimi aldı.

Soru: Makyaja ilk defa merak duyduğun ve gerçekten denediğin ilk zaman ne zamandı?

Bom: Amerika da makyaj denemek için çok fazla şansım oldu. İyi silinmesi, ve çocuklar için bile ojeler olmasından dolayı, bazı şeyler beni harekete geçmemi sağladı. Annem bir sanatçıydı, bu yüzden çizim yapmam için zorluyorlardı ama ben bunu sevmiyordum bu yüzden yüzüme çizmeye başladım. Zaman geçtikçe makyaj yapma yeteneklerin gelişir değil mi? Bu yüzden öyle olduğunu düşündüm. Her gün yapmazdım ama orta okul da makyaj yapmaya başladım.

Soru: Nerelerden alışveriş yaparsın ve ne tarz makyaj malzemeleri alırsın?

Bom: Kirpikler, ve havalı şeyler genelde Shuuemura’da bulunur. Ne zaman gitsem eşsiz bir tane alırım. Son zamanlar da Japonya’dan bir eyeliner aldım.

Soru: Genelde yanında taşıdığın makyaj malzemesi nedir? Duyduğuma göre bir markayı sonsuza kadar kullanıyormuşsun.

Bom: Eyeliner ve kapatıcı. Sonsuza kadar kulladığım şey BB krem. Göz makyajım da çok ünlü ama derim, damarlarımı göstericek kadar ince. Cilt tonu çok önemli.

 

Soru: Ne kadar makyaj malzemesine sahipsin?

Bom: Çok fazla. Hiç kullanmadığım şeyler de var. Son kullanma tarihi geçmeden, diğerleriyle makyaj malzemelerimi paylaşıyorum.

 

Soru: Hiç makyajını kıskandığın bir şarkıcı var mı?

Bom: Bence bizim kadar eşsiz olan hiçbir şarkıcı yok. Diğer şarkıcılar tatlı olmaya çalışıyor. Benzersizliğimle gurur duyduğumdan, makyajım güçlü oluyor.

01220102000001004_1

Soru: Makyajı sevdiğinden personeller her zaman endişeli gibi görünüyor.

Bom: Önerdiğim çok fazla çeşit var. Tatlı şeyler ve eşsiz şeyler, sona ermesi ve iyi olması arasında ki pozisyon gerçekten çok farklı.

Soru: Enerjinin kaynağı nedir? 12 saatlik çekimden sonra iyi gözüküyorsun ve şimdi saat sabah 4.

Bom: Şarkı söylemek. Şimdiye kadar yeteneklerimi gösteremediğim kısımlar vardı.  Canlı yayın sistemin de hatalar varsa. Bu sebepten her şeyimi gösteremeyediğim kısımlar var. Bu nedenden daha çok çalışma eğilimim var, bugün olduğu gibi.

Soru: İyi şarkı söylediğini duymuyor musun?

Bom: Eğer iyiysem, insanlar sesimin CD gibi diye iltifat ediyorlar, ama ne zaman sesimin durumu iyi olmasa ve bir yanlış yapsam… Diğer albümümüz için kendimden (bir şeyler) feda etmeme neden oluyor.

Soru: Üyelerle neler yapıyorsun?

Bom: Çoğunlukla yemek yiyoruz. Dara ile, yemek yemeyi seviyoruz ama kilo alan tek kişi benim.

Soru: Kolayca kilo alıyor musun?

Bom: Eğer çok yemek yediysem diğer gün şişmeme yol açıyor. Eğer o gün fotoğraflarım çekilirse şok oluyorum. Bu şeyler yeniden mesele olmaya başlıyor. Bugünler de ne zaman bu başıma gelse, mısır çayı içiyorum. Eğer bir kutu içersem, şişme daha iyi duruma geliyor. Mısır bana iyi uyuyor. Oh evet, bir mısır reklamı bana teklifte bulundu. Ama mısır kostümü giymem lazımdı. Çaresizce geri çevirmek zorunda kaldım.

Soru: Ne zaman albüm yayınlanırsa yayınlansın yeni şeyler göstermek zorunda olduğun için baskı hissediyor musun?

Bom: Endişeli değilim. Bence tüm 2NE1 üyeleri kendilerini gösterdiğinde, sonucun iyi veya kötü olmasına rağmen memnun hissediyoruz. Yine de insanlara göstermek isteğim daha fazla yönüm var.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: dontouchmyBom , Darong21

Leave a Reply

