CL’in DAZED Dergisi Röportajı (Bölüm 1)

Uncategorized

Görsel

Soru : Son zamanlarda 2NE1 ile olan favori anın ne ?
CL : Aslında , ben seçemiyorum, bu gerçekten zor ama ben onlarla birlikte seyahat etmeyi ve tüm dünyadaki fanlarımızla tanışmayı seviyorum.Bizim turdayken sahnede birlikte olduğumuz zamanı seviyorum.Bu bizim için bir anı.Birinci turumuza başladığımızda ilk şovumuz Seoul’deydi.Sahnedeki göz temasımız “Tamam,başlıyoruz” der gibiydi,o an kelebek mişim gibi hissettim.Bu birinci dünya turumuza başlayacağımız ilk sahnemiz için güzel bir anıydı.

Soru: 2NE1’ın yeni albümü ile ilgili neler oluyor?
CL:  Biz hala albümümüzü hazırlamaya çalışıyoruz.Biz bir video yaptık ama bu yıl bir çıkış albümümüz olmadı.Ve biz bunu olağanüstü yapmak için çok çalışıyoruz.

Soru: Uzun bir aradan sonra çıkış yapacağınız için endişeli misiniz?
CL: Endişeli olmaktan ziyade heyecanlıyız.Ben yeni şarkılarımızla yeniden sahneye çıkıp performans sergilemek için ölüyorum. ( Ölme CL, bize lazımsın😀 )

Soru: Favori bir parçanız var mı ?
CL: Hmm..Başlık hakkında bahsedemem ama bizim yaptığımız slow bir şarkı var.Biz başka slow şarkılardan yaptık ama Lonely hepsinden farklı ve çok duygusal bir şarkı.Ve ben bu şarkıyı seviyorum.Bu birilerini özlemek ile ilgiliydi ve bizim için ilişkilendirilmesi kolaydı.Çünkü biz fanlarımızı ve sahneyi özlüyorduk.

*Devamını yarın çevirip paylaşacağım🙂

Leave a Reply

