[LINE PLAY Günlüğü] 130412 BOM: ” Odam bugün nihayet yapıldı…”

Uncategorized


Odam bugün nihayet yapıldı bu yüzden onu sıkı bir gözetim altında tutacağım ~~~(((o(*゚▽゚*)o))) Daebak~~~ Çok havalı~~ Özellikle!! Benim Gatcham!!! Bbomki!! ㅠㅠㅠㅠ Şuan tamamen takıntılı haldeyim ㅋㅋㅋ
Şimdi her gün günlük yazmak istiyorum…. ㅋㅋㅋㅋ
Yarın önemli bir şey olucak… Bu hala bir sır olsa da!! ㅋㅋㅋHayır!!! Saat 00:00’ı geçtiğinden beri, o bugün şimdi!! ㅋㅋ ㅋㅋBenim yarın için uykuya ihtiyacım var ama.. Ben son zamanlarda çok düşünüyordum..

Arasında bir sürü sebepler var… sebeplerinden biri!!! ㅋㅋㅋㅋㅋBiz şimdi yeniden doğmak için hazırlandığıızdan beriㅋㅋㅋㅋ *^_____^* Ben yarından itibaren yeni bir Bom olacağımㅋㅋㅋ( ´ ▽ ` )ノ Gerçektenl!!! Bu sebeple ben çok düşündüm…. Birkaç nedenden ötürü bunu gerçekten sevdim.. Eğer gizli saklanma yerim gibi rahatsa…. Ben onu çok seveceğim!!!*^_____^*

Umarım hepinizde bunu yapabilirsiniz.. Gatcha! Kıyafet alışverişi ㅠ ㅠ Bu şeylere ben gerçek hayatta da mı sahibim!!!!!??? ㅋㅋㅋ Wow~~~ Bunu yapan tasarımcılar en iyisini yapmış!!! ㅋㅋㅋㅋ Çok havalı… ㅋㅋㅋㅋŞimdi banyo yapmaya hazırlanıyorum*^^*

Leave a Reply

