[JAPONBLOGU] 130430 Dara’nın Blog Paylaşımı:

Uncategorized


“Uzun bir zamandan beri Japonca öğrenmek için çalışıyorum.Bir aylığına eğitimimi durdurduğum için bir kısmını unuttum.Ama henüz Japonca’da iyi değilim.Öğretmenim bana bunun zevkli olduğunu söyledi. ! hohoho

Bu yeni ödevim ! Bunu ezberlemek zorundayım.İlk başta endişeliydim..Bunu yapmayı başarabilecek miydim?..Ama ezberledim !!Bugün,daha şimdiden bunu kullanıyorum!

Not: Kağıt üzerindeki metin Dara’nın favori Japon dizisi “Hotaru no Hikari” ‘ den alınmış cümleler ile oluşturulmuş.

Kağıtta yazanlar :

” Yaz boyunca yaşadığım anılardan biri,büyük annem verandada küçük bir ateş böceği bulmuştu..

Büyük annem bu ateş böceğinin doğal hayatına dönmesi gerektiğini söyleyerek onu serbest bıraktı.

Her yaz , gençken bir ateş böceğini elimde tuttuğumu ve ışığının solmuş gibi gözüktüğünü hatırlarım. “

Leave a Reply

