[RÖPÖRTAJ] 130709 CL’in Vogue Kore Röpörtajı

Uncategorized

988296_367461720046180_443174556_n

[RÖPÖRTAJ] 130709 CL’in Vogue Kore Röpörtajı “Hayallerime bağımlıyım. Gerçeği unutup bir rüyada yaşıyormuşum gibi.”
MİLYAR DOLARLIK KIZ

CL,”I’m The Best” ile çıkış yaptıkları zamandan, ilk solosu olan “The Baddest Female”ye kadar karakterinin seçkinliğini ve güvenini ortaya sermiştir. Bu sonuna kadar onun baş döndürücü fantastik hayat tarzına sahip olan benzersiz biri olduğunu bizlere gösterdi.
KPop’ın şu anki halinden önce, dünyaya açılmadan önce bile, CL sahnede rap yapıyordu. “I’m The Best” Başka kim bu kadar emin olabilirdi ki?
KPop bir virüs gibi Amerika da, Avrupa da ve diğer ülkelere yayıldı. Bu virüs yayılırken ortada bir fark vardı. YG Entertainment bünyesinde olan sanatçılar diğer tipik kpop gruplarından farklıydı. Bunun yerine kendi gerçeklerini haber yapıyorlardı. Will.I.Am ” Kore’de ki grupların hepsinde güven ve şıklık var ama modayı 2NE1 gibi izleyen bir grubu görünce şaşırmıştım. ” Will.I.Am üç yıl önce 2NE1 ile çalıştı. Jeremy Scott ve “onun kızı” CL, partilerde ve gösterilerde birlikte olmuşlardır. Hatta yabancı bir dergide birlikte fotoğrafları vardır. Ayrıca moda işbirliği ve birbirleriyle paylaştığı hikayeler var.

Kore de kız grupları arasında, 2NE1’ın farklı bir müziği, sesi ve performansı vardır. 2NE1 arasında, üyelerden CL’in varlığı en çok güven karaktere sahiptir. Lider CL, grubun diğer üyeleri olan Park Bom ve Sandara Park’tan 6-7 yaş daha gençtir. Buna rağmen grupta, herkese en çok deneyime kendisi sahipmiş gibi bir güven yayar.

CL 20 yaşında BBC Haber ile yaptığı röpörtajda akıcı bir şekilde ingilizce, Japonca ve Fransızca konuşabilmiştir. Geçen nisan ayında, Sang-Am Dünya Kupası Stadyumunda grubu 2NE1 ile PSY konserinde performansı sırasında çılgınca dans etmeden önce mikrofonunu yere attı. Geçen Mayıs, solo parçası “The Baddest Female” ile, ona neden güvenildiğini kanıtlamıştır. Bütün bunlar sayesinde, herkes onun yeteneklerini kabullenmiştir.
Neden “I’m The Best” olduğu sorulduğunda, CL “değeri hakkında, bir milyar dolarlık bebeğim” diyor.
iki hafta önce “The Baddest Female” yayınlandı. YG, bunun 2NE1 comeback i mi yoksa, CL solosu mu olduğunu gizli tuttu. YG tarafından dikkatle planlandı. Bu onlara, ayaklarının üstünde dikkatlice ilerlemeleri için verilmiş son fırsattı. O zaman, CL zaten solosu için çok çalışıyordu, ama YG sanatçıları bunu bilmiyordu ve kime albüm promosyonları yapılacağını bilmedikleri için her zaman gerginlerdi. 2NE1 geçen yıllardan bu yıla kadar kendi albümlerini kaydetmişlerdir. Bir gün, CL’e kendi albümünü kaydetmesi için beklenmedik bir fırsat verildi.
CL: ” Tabiki her zaman kendi solo albümümü hayal ettim. Bununla birlikte, ben çabuk yayınlanması konusunda sabırsız değildim. Benim için anlamlı bir solo, erken bir solodan daha önemliydi. Bunun en büyük kısmı, “anlamlı-lık” “eğlenceli” bir kısımdı. Eğer bu eğlenceli olmasaydı ben hemen çıkış yapabilirdim.”
CL’in, The Baddest Female performansını ve klibini izleyen insanlara CL, “müzikle ölebileceğini” düşündürtüyor.

CL: “Ben bazı şeyler duydum. “o kendini aptal yapıyor” “o bir deli” vb. (gülüşmeler) ancak bu onların beni sahnedeki performansımda gördüklerindeki tepkileri ise bunları övgü olarak kabul edeceğim.”

CL: “Ben dahil YG Family, bizim cool olduğumuzu düşündürtür. Ayrıca, ne olursa olsun, biz müziği sevenlerimizin bizi dinlemesi umuduyla yapıyoruz. Kesinlikle rock ve R&B gibi. Ancak ben bir rapçiyim. Kanım hip-hop için akıyor. Bu yüzden ne olursa olsun, ben müziğimi her zaman hip-hop ile karıştıracağım.”

CL: ” dolabımı temizleyeli çok uzun zaman olmadı, eskiden çok fazla kot pantolon kullandığımı fark ettim. Onları severdim ve tekrar yerlerine koydum. Kıyafet ya da müzik olsun, eski duyguları hissetmeyi seviyorum. Eskiyi bu anlamda şimdiki duygularımla karıştırıyorum. Bugünkü resim çok ilginç çünkü eski atmosfermizden de bir parçamız olduğunu düşünüyorum.”

CL: ” Hayallerime bağımlıyım. (gülüşmeler) Gerçeği unutup bir rüyada yaşıyormuşum gibi. Çok gerçekçi bir film ya da haber gördüğümde, kalbim çok hızlı çarpmaya başlıyor. Bu da benim için çok büyük bir süpriz oluyor. Müzik dinlediğim zaman ve bundan önceki zaman var bunu biliyorum. Fakat müzik ne zaman başlasa ben hayallerime dalmış oluyorum ve müziği duyamıyorum.”

CL:” İdeal tipim yok. Ancak, bir süre önce, Leonardo DiCaprio’nun Django Unchained filmindeki “kötü çocuk” görünümünden çok etkilenmiştim. Tabiki ‘The Great Gatsby.’ i de sevmiştim. Sanırım, ben gerçekçi hissettiren filmleri seviyorum. Bizim Amerika da ki konserimizde yönetmen Baz Luhrmann da geldi.”

CL: ” Dürüst olmak gerekirse, ‘ben güçlü değilim’. Ben gerçekten, benden daha güçlü unnielerimle birlikteydim. Ben küçükken, çoğunlukla teyzem ve unnielerimle dışarı çıkardım. Bu yüzden sadece benden daha olgun insanlara uyum sağladığımı düşünüyorum. Hatta bazen unnielerimin önünde ‘aegyo’ bile yaparım.”

CL: ” Ben küçükken bir arkadaşımın evine gittim ve gerçekten şok oldum. Arkadaşımın babasıyle televizyon eşliğinde akşam yemeği yiyorduk ve gelenler takım elbiseliydi. Benim ailemde çalışırdı fakat sadece kot pantolon ve spor ayakkabı giyerlerdi. Beraber oynarken, müzik dinler ve resim çizerdik. O zamanlar, bizim evin diğer evlerden farklı olduğunu düşünüp şok olmuştum. Ama zaman geçtikçe, ben özel bir şeylere sahip olduğumu düşünmeye başladım. Küçük şeylere anlam verip taktir edebiliyorum. ”

CL: ” Her zaman, herhangi bir şey söz konusu olduğunda kendi kararlarımı vererek büyüyen bir çocuk oldum.”

Geçen yıl 2NE1 dünya turuna çıktı, dünya turu kapsamında 10 ülkeye gitti. CL eve döndüğünde ise gözyaşlarını tutamadı.
CL: ” Ben durdurmak istemiyordum. Bu kadar insandan aldığım enerjiyi geri vermek istedim. Kayıt ya da farklı bir şey yapmak istiyorsam kendimi durdurmalıydım. Çünkü bu çok sinir bozucu olabiliyor. Biraz bile uyumasam, sorun değil. Geriye bakmak istemiyorum. Sadece çalışmaya devam etmek ve ilerlemek istiyorum.”

CL: “Piyasa da pek bir ayrım yapmıyorum. Ben Kore’de müzik yapsam bile, insanların dünyanın dört bir yanından bizi hâlâ dinleyeceğine inanıyorum. Müziğim ve modamın olduğum yerde kalacağıyla alakalı bir şey değil bu. Zaten performanslar ve diğer işler için yurt dışına gidiyoruz bile. Nerede olursam olayım ben kendim olmaya devam edeceğim. ”

CL: ” Birine etklili olmak istiyorum. Modamla, müziğimle, makyajımla ya da her hangi bir şeyle, onları eğlendirmek ve güvenlerini kazanmak istiyorum. Yaşadığımı hissetmek istiyorum ve tabiki bir gün bende bir kadın olarak eğlenmek istiyorum.(evlenmek, çocuk sahibi olmaktan bahsediyor.) Kadın olarak doğmamın da bir nedeni var, sizce de öyle değil mi?

Leave a Reply

