[TWITTER] MINZY & DARA’nın konuşmaları;

Uncategorized

1146534_372301119562240_1076468914_n

 

[TWITTER] MINZY & DARA’nın konuşmaları;

Dara: Lee Hi’nin 2NE1 için attığı mesaja Volume Up’da yorum yaptı: “Hayi sevimli! Daha sonra onunla da radyo’ya çıkmayı isterim.”

Minzy: Küçük Lee Hi’miz ^^ Bilmeden Volume Up’da mesaj göndermişe benziyor. Tatlım KK Teşekkürler

Lee Hi’nin mesajı: 2NE1 unnilerin ve KSK oppa’nın şarkıları çok iyi! Tanıştığımızda bunu söylemek istedim. Sizi radyoda duyuyorum. Sizi desteklemeye devam edeceğim.

Dara: Hayi sevimli! Daha sonra onunla da radyo’ya çıkmayı isterim. Ve ona et almak..

Minzy: KK Sonra, Ona onu hazırlamak için dışarı çıkalım diyeceğim k k k Hayi çok çok nazik ^^

Dara:Hull! Mangkimiz daha da büyüdü Gurur duyuyorum. Dongsangleri ve juniorları da çok seviyorum.

Minzy:Unni uykun var gibi görünüyor KK Mangki mi dedin KKKK
Dara: Ah tanrım… Bugün biraz aklımı kaçırdım… hehe…

Minzy: Hemen uyu^^kk
Dara: Omo!!! Ben çocuk değilim, bu saatte kim uyur? Henüz bu başlangıç!!!

Minzy: SsangPark’ın başlangıcı? KK

Dara:Big Park uyumaya gitti..TT.TT kkkkkk Bunu yapmalıyız M! Cildim için yarına geri sayım, Ben de uyumaya gideceğim~

Kaynak : Lee Hi / Turkey

Leave a Reply

