2NE1’ın ideal tipi @ Billboard Korea Dergisi 2013

Uncategorized

1098011_374993595959659_1593104185_n

 

2NE1’ın ideal tipi @ Billboard Korea Dergisi 2013

Minzy: “Önceden kaslı erkekleri severdim ama şimdi zayıf ve akıllı erkekleri seviyorum.Çünkü ben daha 20 yaşındayım. Ayrıca çok genç görünen erkekleri de sevmiyorum.”

CL: “O kişinin zengin olup olması veya görünümü umrumda değil. Ben zaten kendi masraflarımı karşılamak için çalışıyorum.”

Bom: “Ne olursa olsun beni her koşulda ilgilenecek biriyle tanışmak istiyorum.”

Dara: “Filmlere veya dizilerde oynadığımda aşk hayatımın nasıl değişeceğini çok merak ediyorum. Eğer duygusal hareket edersem, Kang Dong Won’u tercih ediyorum.”

Leave a Reply

