2NE1 – Choc Röportajı (Tayvan)

röportaj

CL Röportajı

SORU: Fanlarınızın sıcak karşılamasıyla konser için tekrardan Taipei’ye geldiniz, bu konser hazırlık ve duygusal bakımından ne derece farklı?

CL: Bu konser için birçok yeni şarkılar hazırlandı, ayrıca sahnelerin tasarımı da yepyeni. Tamamen farklı performanslar olacak, umarım herkes bu yeni deneyimi gelip izler.

SORU: Üyeler arasında komik ve tuhaf alışkanlıkları olan var mı?

CL: Umm.. Bu zor bir seçim olacak, çünkü çok fazla var.. Hiçkimse normal değil (hahaha). Mesela Bom konuşmaya başladığında elleriyle tuhaf tuhaf hareketler yapmaya başlar.

SORU: Herkes sizin çok karizmatik göründüğünüzü söylüyor. Bu sizi birazda olsa endişelendiriyor mu?

CL: Öyle gibi~ Ama ben aslında çok karizmatik değilim. Hatta aegyo yapmaktan bile hoşlanırım çünkü öbür türlü, kendimi bir adam gibi hissediyorum

SORU: Üyelerin kişilikleri yaşlarına göre çok farklı. Bir lider olarak, siz hangi yönünüze çaba gösterdiğinizi hissediyorsunuz?

CL: Herkesin yaşı farklı, ama hepimizin görüşü bir araya geldiğinde kendimi tam orta seviyede olduğumu düşünüyorum ve bunu söyleme gereği hissettim

SORU: Müzik dışında yapmak istediğiniz bir şey var mı?

CL: Eş olmak istiyorum, çocuğumun olmasını istiyorum. Ama bunu ileride yapmamın gerektiğini düüşüyorum. Bunun dışında, şuanlık yapmak istediğim bir şey yok. Benim için müzik her şey zaten.

♤ ♡ ♢ ♧

Dara Röportajı

SORU: Çıkış şarkınızın koreografisini gördüğünüzde, tepkiniz ne oldu?

DARA: İlk gördüğümde kalbim: “Omg! Bunu ne kadar sürede ezberlememiz gerek?” demiş gibi oldu. Gece yarısında başlamıştık. Gece 3/4 gibi bitmişti. Comeback Home koreofragisi kesinlikle canlı ve eşsiz. Bir defa görseniz bile hiç unutamazsınız!

SORU: Albümdeki en sevdiğiniz şarkı hangisi?

DARA: Favori şarkımı seçmem gerçekten çok zor~ eğer seçmek zorunda olsaydım, kişiliğimin sözlerle bağlantısı olan Good To You şarkısını seçerdim. Bu şarkının sözlerini çok seviyorum cidden.

SORU: Eğer bir süper gücünüz olsaydı, bu hangisi olurdu?

DARA: Seçtiğim süper güç yüzünden insanlar gülebilir ama~ Görünmez gücüne sahip olmak isterdim! Milletin banyosuna girer onlarla alay edeyip onlara sataşırdım! (off Daraa :D)

SORU: Erkekler hangi davranışlarını sergilediklerinde onların yakışıklı olduğunu düşünürsun?

DARA: Randevulaşmayalı uzun zaman oldu.. Bununla ilgili olarak, biraz bilgisizim. Eğer birgün, bir erkek yakışıklı görünmek için bir davranış sergilerse; korkarım ki ona karşı hiçbir şey hissetmem.

SORU: Bu turda da Tayvan’a geldiniz. Her Tayvan’a gelişinizde sürekli yemek istediğiniz ve her yediğinizde sizi ülkemize ziyaret etmenizi hissetirecek beğendiğiniz bir yiyecek/içecek var mı?

DARA: Şuanda içtiğim bubble tea~ Bide henüz yediğim kızarmış pirinç Din Tai Fung’da var! Ayrıca Jiufen(Tayvan’da bir yer)’e gitmekte istiyorum. Manzarası çok güzel oraya gidip o manzarayı izlemek isterdim.

♤ ♡ ♢ ♧

Bom Röportajı

SORU: 4 yıl aradan sonra başka bir albüm yayınlandı, bu albümde özel bir ayrıcalık var mı sizin için?

BOM: Bu albüm CL’in tam 5 tane söz yazdığı şarkı var. Özellikle çıkış şarkısı “ComeBack Home” çok hoş! Bu Crush albümü 2NE1’ın bütün karakterini ve ruhunu yansıtıyor, umarım herkes beğenir!

SORU: 2NE1 üyesi olmanın en büyük avantajı nedir?

BOM: Öncelikle, aramızdaki ilişki gerçekten çok iyi! Herkesin kendine has karakteri var. Ama bir araya geldiğimizde, birlik duygumuz varoluyor ve birlikte harika şarkılar söyleyebiliyor, dans edebiliyoruz!

SORU: Sanatçı olmanın en zor yanı nedir?

BOM: Fan beklentisi yüzünden hayal kırıklığına uğramak değil, sürekli yaratıcı şeyler bulmak ve yeni şeyler öğrenmek zordur. Bana göre, herkesin bizden şarkı yeteneği,moda konusunda ve moda anlayışımızdan yüksek beklenti içerisinde oluyor.

SORU: Sahne kıyafetleri sizin tarzınıza yakın mıdır?

BOM: Gittikçe daha çok benzer olmaya başladı. Geçmişe göre artık daha gösterişli kıyafetler seviyorum bu yüzden tarzıma yakın olduğunu düşünüyorum

SORU: Beğendiğiniz erkek tipi?

BOM: İşyerindeyken şık bir tarza sahip olan ciddi biri. O kişide istediğim kraterter varsa, hiç tereddüt etmeden ona açılmaya çalışırım!

SORU: Tayvanlı fanlarınıza söylemek istediğiniz bir şey var mı?

BOM: 4 yıl aradan sonra CRUSH albümü yayınlandı. Şarkılar gerçekten çok iyi! Destekleriniz için çok teşekkürler Tayvanlı Blackjackler! Umarım ilerde 2NE1’ı desteklemeye devam edersiniz!

SORU: Makyaj teknikleri hakkında konuşalım, üyeler Bom’un bu konuda uzman olduğunu söylediler. Makyaj yaparken uyguladığın özel noktalar nelerdir?

BOM: Daha çok göz makyajına önem veriyorum, bu yüzden eyelinerı daha belirgin bir şekilde çekiyorum, Kore kore stili makyaj yaparken mutlaka allığı daha belirgin kullanırım. Ama Dara allık kullanarak daha doğal bir görünüm elde edebiliyor. Bu yüzden. Herşeyi dengeli yaparsanız, sağlık bir cildiniz olur!

♤ ♡ ♢ ♧

Minzy Röportajı

SORU: 2NE1 her sahneye çıktığında, kıyafetleri her zaman farklı bir duygu bırakıyor insana. Bu albümün konsepti nedir?

MINZY: Dördümüzün tarzı sokak modası gibi ama yinede her üye tarzını koruyor. Ben saçlarımın bir kısmını kırmızıya boyadım ve kırmızı renkli kıyafetler giydim. Böylece insanlara güçlü bir izlenim bırakmak istedim. CL’in kıyafetide aslan tarzında ve bu da ona sokak tarzının kraliçesi izlenimi bırakıyor!

SORU: Hobiniz neler?

MINZY: Gundam figürleri koleksiyonum var. Bide uzaktan kumandalı araba koleksiyonu yapmak istiyorum. Her oynadığımda, yanlışlıkla Dara’nın bacağına vuruyorum!

SORU: Fanların sıcak karşılamalayırla konser için Tayvan’a gelmeden önce, genel olarak tur için nasıl hazırlıklar yaptınız?

MINZY: Yayınladığımız posterde, 2NE1 evrende birlikte bir yere gidecekleri yeni bir yolculuğa başlayacaklarını belirtiyor. Yani bu konser oluyor. Bu fotoğraflar dünya turu ve albüm için çekildi. Ama Dünya Turu’nun en özel bölümü ise Travis Payne ile işbirliği yaptık!

SORU: Uzman bir şekilde pişirdiğiniz en iyi yemekler nelerdir?

MINZY: Çok meşgul olduğumuz için şu sıralar sık sık yemek yapamıyorum, ama Kore yemeklerinde oldukça iyiyim. Pişirirsemde sadece üyeler için ve gelecekteki sevgilim için pişirirdim

SORU: Duygularınızı kolayca itiraf eden birisi misiniz?

MINZY: Karakterime göre, evet! Fakat mesela direk “Seni seviyorum” diyemem. Ama başka yöntemler kullanarak itiraf edebilirim!

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen:  ohmymingkki

*İzinli/izinsiz almak yasaktır!

Leave a Reply

