2NE1 – Fault Röportajı

röportaj

Dara Röportajı

Soru: Bu aralar nasılsın? Turunuz nasıl gidiyor?

Dara: Çok iyiyim! Seul ve Amerika’daki konserlerimizi tamamladık ve Japonya’daki turumuza doğru hareket edeceğiz. Yeni ülkelerde yeni fanlarla tanışmak istiyoruz.

Soru: Sizin büyük ve destekliyici bir hayran kitleniz var. Bu size bir grup olarak nasıl hissettiriyor?

Dara: Ne olursa olsun hayran kitlesinin büyüklüğü bizi çok sevindiriyor ve ayrıca 2NE1’ı destekleyen herkese teşekkür etmek istiyorum. Ne yazık ki Güney Amerika’da turumuz olmadı. Ama biz Güney Amerika’daki hayranlarımızla karşılaşmak istiyoruz ve gelecekte orada bir konser vermek istiyoruz.

Soru: Bir grup olarak en çarpıcı anınız ne olurdu?

Dara: Bizim için en çarpıcı anımız konserler olurdu. Çünkü her zaman heyecan verici, eğlenceli, ve hayranlarımız için gerçekleştirdiğimiz konserler bizi çok mutlu ediyor. Ayrıca New Evolution Dünya Turu’nda gerçekleştirdiğimiz konserler bize dahada anlamlı geliyor.

Soru: 2012 için planlarınız nelerdir?

Dara: Hala dünya turumuz ve yeni albüm için hazırlıklarımız devam ediyor. Onlarla ilgileniyoruz.

Minzy Röportajı

Soru: Sanatçı olarak kim, sesi ve kendisi olarak üzerinizde büyük etki yaratmıştır?
Minzy: Ben de en büyük etki yaratan kişi Michael Jackson’dır.Bir sanatçı olarak en büyük etki yaratan kişi odur.

Soru: Böyle yoğun bir program ile eğer boş bir gününüz olsaydı neler yapmak isterdiniz?
Minzy: Vakit buldukça kitap okumaya çalışırdım.Ben kişisel gelişim kitapları ve romanları severim.Şu anda The secret(Rhonda Byrne’nin)kitabını okuyorum.

Soru: Birçok eleştirmenin beğenisini aldın. Spin de ”K-Pop kahramanları” olarak adlandırıldınız, ve MTV Iggy’de de “dünyanın en iyi yeni grubu” olarak adlandırıldınız.Bütün bu olumlu tepkiler sizin için nasıl bir duygu?
Minzy: Onurlandırıldığımızı hissettik,ve herkese bizim için olumlu bir ışık tuttukları için teşekkür ediyorum.Bu övgüleri işittikten sonra daha çok çalışmak istiyoruz.

Soru: Beklentileri ölçmek için herhangi bir ekstra bir baskı hissediyor musunuz? ve Dunyaya K-pop sahnesini getirmek için Hic baski hissettiniz mi?
Minzy: Aksine ekstra baskı yada görev duygusu hissetmedim bunun yerine,biz sadece tüm dünyada müziğin keyfini sağlamak istiyoruz.Ben sadece K-Pop’ın gelecekte daha fazla sevgi ve ilgi almasını umuyorum.

CL Röportajı

Soru: Ünlü tasarımcı Jeremy Scott’la çalışıyorsunuz. Bu işbirliği nasıl devam ediyor?

CL: Jeremy Scott atık 2NE1’ı anlayan bir kişi oldu ve biz çıkışımızdan beri onunla dostuz. Bu nedenle işbirliği gerçekten iyi gidiyor. Bir tasarımcıyla ilk defa işbirliği olduk. Bu nedenle, bu işbirliği bizim için çok anlamlı.

Soru: Eğer herhangi bir müzikalde veya bir grupla çalışsaydınız, bunlar kim olurdu ve neden?

CL: Çalışmak istediğimiz bir sürü insan var ama, biz sadece 2NE1 olarak gruba odaklanmak ve geliştirmek istiyoruz. Kendimizi hazır hissettiğimiz zaman, işbirliği için sanatçılara gözatacağız.

Soru: 2NE1’ın benzersiz bir tarzı var. Moda sizin için her zaman önemli midir?

CL: Biz moda ve müziği bir arada tamamladığımızı hissediyorum. Bu kendimizi ifade etmede ve sahnede performans sergileyeceğimiz zaman, moda önemli bir rol oynar.

Soru: Bu moda etkisi size nereden geliyor? Favori moda tasarımcınız var mı?

CL: Bana etki olan şeyler: çevre,müzik,yaşam ve doğadır. Hepsi ayrı ve önemli bir rol oynar. Onlar sayesinde hergün ilham alıyorum. Özellikle yurdışı seyahatlerindeyken. Ayrıca şuan Jeremy Scott ve Chrome Hearts benim favori moda tasarımcılarımdır..

Bom Röportajı

Soru: New Evolution turu fanlardan nasıl bir tepki aldı?
Bom: Fanlardan güzel tepkiler aldık, çünkü büyük ölçüde tur kapsamında çok eğlendiler. Her zaman bunu görüyorum, gerçekten mutlu oluyorum ve herkese teşekkür ederim böyle olmasının sebebi bu kadar çok çalışmamızdan dolayı.

Soru: Dünya çapında bir tur yapan ilk kız grubu olmak naısl hissettiriyor?
Bom: İlk başta baskı hissettim ama doğrusu bu sadece daha kontrollü alışmamızı sağladı. Gurur duyuyoruz, çünkü herkesin tepkisi positif yöndeydi. Bundan sonra daha kontrollü çalışacağız!

Soru: Çıkış yapmadan önce, bir grup olarak 4 yıl boyunca prova ve stajerlik yaptınız. Tüm bu stajerlik döneminde yaptığın şeyler (senin) başaranın bir anahtarı mıydı?
Bom: Tabii ki, YG (papa) bunları yapmak için başka bir yol şart koşmamıştı; seni doğal olarak geliştirip ve nasıl bir sanatçı olduğunu bulmanı sağlıyorlar. Bunun benim kişiliğime ve başarım da ki anahtar olmakta büyük bir rol oynaadığını düşünüyorum.

Soru: Şarkını ilk defa radyo da çaldığında veya ilk defa gördüğün de bu senin için nasıl bir şeydi?
Bom: Bu hatıralar hala beynimde taze şekilde duruyor. Stajerlik dönemimiz gerçekten çok uzundu ama hepsine değerdi. performans sergilemeye ve herkese daha fazla şarkı yayınlamaya başladığımız da çok heyecnalydık ve dehşete düşmüştük.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: ohmymingkki, B’Jack_VIP, dontouchmyBom

Leave a Reply

