2NE1 – K-Star Lovers Röportajı (Japonya)

röportaj

Masum dans

Yetenekli kız, Minzy

Soru: Fanları çekmek için silahın nedir?

Minzy: Dans! Bu benim en çok güvendiğim bir şey.(güler)

Soru: Big Bang ile yakın mısınız, kim sizinle aynı şirkette?

Minzy: Evet. Onlardan her biri ile yakın değilim. GD oppa aksesuar ve bizimle seçimi ile bize yardımcı olur ve biz bir müzik video ve ya fotoğraf çekimi çekerken bize tavsiye verir. Göstermek,, onu desteklemek ve onu anlatmak için sonra bizde T.O.P oppanın TV şovunu izleriz ve bir telefon görüşmesi yaparız “Bugünün gösterisi muhteşem oldu.” deriz. Ve ben şirkette hep egzersiz ya da pratik yaparken SOL(Taeyang) oppayı karşılarım, ve o da aynı şekilde tavsiye verir.

Soru: Şirket arkadaşlarınıza rağmen, herhangi bir başka yakın sanatçılar var mı?

Minzy: Aynı nesil, IU ve ben bazen temas kurarım ve ben ona bir hediye olarak anahtar veririm.

Soru: Son, Japon hayranların için lütfen bir şeyler söyle.

Minzy: Ben Japon hayranlar ile güçlü aşamalar yapmak istiyorum. Ben bunu yapmak için eğitim ve Japonca öğreniyorum. Yakında bizi karşılayacaktır (Japonya), Lütfen bizi sevin.

♤ ♡ ♢ ♧

Gerçek güçlü görünümü ile!

Tatlı DARA

Soru: Ne tür makyaj yapmayı seversin?

Dara: Bence gözlerimi dışarı çıkaran makyaj benim için daha uygun. Eğer saçımla makyajımı karşılaştırırsak, saç stilim daha dikkat çeker. İlk önce, tüm saçımı topuz gibi bağladılar. Başkanımız heyecanlı bir şekilde “Hayır” dedi, Bunu seviyorum.

Soru: Big Bang üyeleri arasında, hangisiyle daha çok yakınsın?

Dara: Kimseyle. (gülüyor) Birbirimizi 5-6 yıldır tanıyor olmamıza rağmen hâlâ onlara karşı tuhafım. Doğum günlerimde onlardan mesaj alıyorum veya bir tv programına çıktığımda tebrik ediyorlar ve ne zaman imkanım olsa onlarla buluşuyorum.

Soru: Lütfen bize sürekli gittiğiniz yerleri tarif edin.

Dara: Fast-food(hamburger vs) lokantalarını severim, Yemek Okulu.

Soru: Lütfen bize sürekli gittiğiniz yerleri tarif edin.

Dara: Fast-food(hamburger vs) lokantalarını severim, Yemek Okulu.

Soru: Ne tür kıyafetler giyersin?

Dara: T-shirt ve kot giymeyi severim. Kadınsı giyinmeyi sevmem. Stilistim bana etek verince ben hemen reddettim. (gülüyor)

Soru: Sen her zaman büyük çanta takarsın. İçince ne var?

Dara: Cep telefonum, tabii ki cüzdanım, mendilim, onlarsız, huzursuz oluyorum. Dudak merhemim ve el kremim.

Soru: Son olarak, Japon fanların için birşeyler söyle.

Dara: Japonca öğrenmek için çok çalışıyorum. Ben öğreniyorum böylece sizinle birlikte iletişim kurabiliyorum. Lütfen o anı bekleyin. Lütfen bizi destekleyin.

♤ ♡ ♢ ♧

Bir erkekten daha karizmatik

CL

Soru: 2ne1 ile diğer gruplar arasındaki fark nedir?

CL: biz kızsal bir tarz yerine doğal bir tarzdayiz.

Soru: CL genellikle ne tarz kıyafetler giyer?

CL: günlük hayatımda da ayni tarz giyinirim. Sahnede giydiğim çoğu kiyafet kendi kıyafetlerimdendir.

Soru: durum ne kadar kötü olursa olsun CL playback yapmaz. Bu bilinen ve övülen bir durum.

CL: beklenmedik bir sey olduğunda ( hasta olma veya boğaz ağrısı gibi) playback yapmaktan başka seçeneğimiz yok. Onun yerine daha iyi dans ederim. Hayranlarımızla beraber müziğimizle eğleniriz.bu yuzden eğer biz playback yaparsak 2ne1′ ın sahnesi değerli olmaz.

Soru: neden CL lider?

CL: Bom ve Dara Minzy den 10 yaş büyük olduğu için ortamı düzelten(?) birine ihtiyacımız vardı. Bu yüzden lider olarak ben seçildim.

Soru: kaderinde japonyayla aranda bir bağlantı var gibi gözüküyor.

CL: evet, 2-3 yil japonyada yaşadım ve ilkokul 5. sınıfa orada gittim. Gerçekten japon yemeklerini severim.

Soru: Son olarak Japon hayranlarına birşeyler söyle lütfen

CL: Yakın zamanda hepinizle tanışmak istiyorum. Bizim müziğimizi dinleyin ve canlı performanslarımızı destekleyin

♤ ♡ ♢ ♧

G-Dragon’un söylediği Tanrı’nın sesi

Bom

Soru: Sizin gibi yaşamak için bazı ipucu veya ifadeleriniz nelerdir?

Bom: Bir şeyi yapamazsınız bile, yapabildiğiniz kadar yapın. Mutlaka bir yolu olmalı.

Soru: Çantanızda olması gereken şeyler?

Bom: Kozmetik ve …….. sindirim ilaçları.(gülüyor)

Soru: Eğer sadece bir kez zaman makinesine binseydiniz ve geçmişteki kendinizle bir araya gelseydiniz,  ne yapardınız?

Bom: Ben bu şirkete girdiğim zamana geri dönüp kendime sunu söylerdim “Kendine daha çok güven ve en iyisini yap”

Soru: Eğer simdi kendinize mevcut öz bir puan verseydiniz, kaç puan verirdiniz?

Bom: 60 puan. Ben 50 vermeyi düşünüyordum ama şimdiye kadar ki tüm çabalarım için bir bonus olarak,10 ekledim. Beyonce hayranıyım bu yüzden kendime 60 puan verirdim.

Soru: Sizin gibi bir kişi olsaydı nasıl olabilirdi?

Bom: İddialı olurdu. Aksine onu aramak isterdim. Eşim beni aramak isterdi ki muhtemelen bunu yapmak için denemek istiyorum.(utanır)

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: nappun_gzb , Cutewie , Hafkas2010 , B’Jack_VIP

Leave a Reply

