2NE1 – Non-No Röportajı (Japonya)

röportaj

Tatil
Gitmek istediğiniz yerler/ bulunduğunuz yerler

Bom: Eğer uzun bir mola verirsek, Amerika’da olan 2. evime gimek isterim ve eğlenirim….

CL: Geçen sene Bom solo çalışmalarını yaptığı zaman, 3’müzün (Minzy ve Dara’dan bahsediyor) 2 hafta molamız vardı.Ben Fransa’ya gittim.

Minzy: Aileme, Jeju Adasına gittim.

Dara: Rahatlamak için Filipinlere gittim.

Kraliçe..
2NE1’da en çok kraliçeye benzeyen kim?

Bom: Bu açıkçası CL! Çünkü karizmaya sahip ve bu arada o sadece otururduğunda bile, siz, onun bir kraliçe gibi olduğunu görebilirsiniz. (gülerler)

CL: Hayır, sadece ben değilim, bence herkes kraliçe gibi. Özellikle sahnede. Genellikle, küçük erkekler gibi gürültü yapıyoruz ama sahnede, herkesin,kendi görkemli aurası ortaya çıkıyor.

Biz… 
“Biz…..” Boşluğunu ne ile doldururdunuz?

“2NE1’ı hangi kelime ile tanımlardınız?” bu soru ile,CL erkeksi bir cevap verdi (Ç/N: urada hiç tereddüt etmeden ve düşünmeden cevap verdi demek istiyor).”

CL: Bu sadece “Biz…. 2NE1’ız” olabilir.

Sporlar
Soru: Eskiden hangi sporlarda iyi olduğunuzdan bahsedin.

CL: Yüzmek. Kaplumbağa yüzüşünde iyiydim!

Minzy: Futbol!

Bom: Benim için, beyzbol ve futbol, ve birde masa tenisi!

Dara: İlkokul boyunca, yarışmada paten kaymanın temsilcisi seçildim! Ama sonuncu oldum. (gülerler)

XOXO
Öpmek ve sarılmak istiyorum …… ama çıkma yasağı var!

CL: Doğrusu, şirketimizin başkanı bize “Sizin hala çıkma yasağınız var” dedi (gülerler). Minzy ve ben hala 2 yıl boyunca çıkamayız… Ama Bom ve Dara’nın çıkma yasağı gelecek yıl kalkar?

Bom: Evet. “Bu sonunda bitiyor” diye düşündüm ama sonra başkanımız geldi ve “Çıkma yasağınızı uzatıyoruz” dedi…..

Aşk
Üyeler arasında ki bağı güçlendirmek için seviginizi “mektup”la ifade edin

Bom: Üyeler sevgimizi direk olarak göstermiyoruz ama doğum günlerindeyken biz mektuplara “seni seviyoruz” yazıyoruz, değil mi?

CL: Evet. Bu arada Minzy’nin bana stajer dönemimizde bana bir mektup yazmıştı. “CL benim vitaminim.” yazmıştı. Tatlı değil mi?! Ama şimdi düşüncesi değişti gibi görünüyor. Şuan Dara vitamin…

2050 Yılı 
Şimdi herkes 40 yıl sonraki halini düşünsün.

Bom: Eğer hala şarkıcı olmaya devam edersem, bu en iyisi olacak. Ama bence müzik ile ilgili bir iş yaparım.

Minzy: Dünyanın her yerinde dans etmek istiyorum.

Dara: Eğer hala yaşarsam (gülerler), Dünyanın nasıl geliştiğini iletmek istiyorum. Belki orada uça arabalar olacaktır!?

CL: Ben…Ben kendi kendime uçmak istiyorum.

-Albüm

İlk Japon albümü olarak en iyi albümü çıkardınız.

2NE1’ın Mayıs ayında 3. yıldönümü olacak.Bu sefer (albüm) şarkıları Kore’de ki ilk albümümüz kadar orjinal Japonca şarkılar olacak!

CL: Bizim ilk şarkımızın Japonca sürümünde ”FIRE” için kayıt yaptığımızda bana sinirlilik duygusu tekrar geri gelmişti.

DARA: Ben bu albümü dinlediğimde , flasback’e şu ana tüm anları bir film gibi almak istiyorum.

-BIGBANG

2NE1 BIGBANG’in küçük kız kardeş grubu olarak çıkış yapmıştır .

BOM: Aslında hepsi benden genç ama onların varlığının olduğunu bilmek bu beni güvende hissettiriyor.Biz ilk klip çekerken , lider G-Dargon bana nasıl kameraya bakmam gerektiğini söyleyerken ”kamerayı yemek istiyormuş gibi bakmamalısın” demişti ve o tavsiyesi hala aklımdadır.

-KOSTÜM

Kostüm ve müzik ayrılamaz.

Kostümlerden sorumlu olan CL’in seçkin bir moda anlayışı var.

CL: Kostümlerimiz müziğimizin anlamını ifade etmesinde yardımcı oluyor.2NE1 sadece bir müzik türüne bağlı değildir, benim tarzım yüksek marka ve vintage kıyafetler karışımıdır.Bu arada , bugünkü rengaren giysiler bana olgun bir kadın imajı verdi !

-DİYET

Son zamanlarda kim daha ince ve kadınsı hale geldi?

Minzy oldukça kadınsı bir vücuda sahip olmanın itibarını aldı bile!

MINZY: Günlük 2 saat , 25 ayrobik ve 5 set karın egzersizi yaparım.Benim abs…muhtemelen odamda favori ünlülerin fotoğraflarını görebilirsiniz (utangaç) onların fotoğraflarını koyarak hedefime ulaşıyorum.Ben aktör Zoe Saldana’yı seviyorum. O benim avatarım.

-İLGİNÇ!

Hayatınızın en heyecan verici anını anlatın!

DARA: Koreye ilk giriş yaptığımızda.Bizim ilk aşamamız çok sinir bozucu ve heyecan verici oldu!

BOM: Bence Japonya ve Kore’de yapılan bizim ilk konserimiz heyecan vericiydi. Fanlarımızın düşünülemeyecek kadar çok fazla olduğunu görünce çok heyecanlı olduğumu hatırlıyorum .Konser sırasında şarkı sözlerini unutmuştum (gülüyor) gerçekten çok heyecanlıydım .

-AİLE

Biz ailelerimizle gurur duyuyoruz .

BOM: Ailem sanatsal bir ailedir.Kız kardeşim bir çellist . Benim ilk konserim sırasında onunla birlikte olduğum için güçlü hissettim ve güzel anılarımız oldu! Geçmişte annem ressam olmak için çalışmıştı fakat ebeveynlik için hayallerinden vazgeçti. Ben aldığım sanatçı maaşı ile aileme bir ev aldım . İlginç değilmi? (Ben böyle şeyler yapardım .)

-KIZLAR

 Onların çoğunlukla kadın hayranları var!!

Nedeni onların şarkı sözlerinde yatıyor.

Geçen yıl , Japonya’da düzenlenen ilk konser turnesine 70000 kişi katıldı.Ve bu insanların %90’ı kadındı.

CL: Bizim şarkı sözlerinde genellikle ”aşk yanlış gitse bile , tekrar ayağa” gibi cesurluk çağrıştıran  kadınların duyguları önplanda.Kadınlar bize destek verdiğinde , mesajımızın iletildiğini anladık.

-KALP

DARA: Benim kedim Dadoong.Biz benim küçük kardeşimin (MBLAQ Chundoong) isimini bir araya koyarak onun ismini oluşturduk.Onun ”GO AWAY” klibinde  bir parçası vardı ama kötü oyunculuğu nedeniyle çoğu sahnesi kesildi (gülüyor).

MINZY: Eski günlüklere bakarak seviniyorum. Ben çocukça ve üzücü şeyler yazmışım ama onlar benim en önemli anılarım.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: dontouchmyBom , Air Hyun

*İzinli/izinsiz almak yasaktır. 

Leave a Reply

