2NE1 – Popteen Röportajı (Japonya)

röportaj

brixgtbcqaa7npb_pt

CL Röportajı

Bri0vEUCMAATbm-

Soru: Kendi karakterin hakkında ne düşünüyorsun?
CL: Kendim hakkımda konuşmak utandırıcı bu yüzden ne tür bir insan olduğumu söyleyemiyorum. (gülerler)
MINZY: O kadar karizmatik biri ki, 2NE1’ın bütün yükünü taşıyor.
BOM: 2NE1’ın babası. Gurur duyduğum sorumluluk sahibi bir lider. Hayatı başlı başına havalı ve bir hafta içinde bir sürü şarkı yazabilcek bir dahi. Ona saygı duyuyorum.
DARA: Sahnede bir görünüşü var ama gerçekte çok kibar ve kadınsı biri.

Soru: Ne tarz modayı beğeniyorsun?
CL: Son günler de Beyaz renkleri kullanıyorum. Beyaz şeyler gördüğümde doğal hissediyorum.

Soru: Moda trendlerini nereden takip ediyorsun?
CL: Arkadaşlarıma soruyorum ve beraber defilelere gidiyoruz.

Soru: Şu aralar nelerle ilgileniyorsun?
CL: Mobilyalarla. Son zamanlar da, taşındım ve tüm dikkatimi evin içine verdim. Odamı siyah ve beyaz şeklinde döşedim.

Soru: Hangi müzikleri seversin?
CL: Son zamanlar da, kendi şarkılarımı çok fazla dinliyorum. Uyumadan önce, duygusal şarkılar dinliyorum ve dışarıyla iligimi kesiyorum.

Soru: Tarzını kaybetmemen de ki sırrın nedir?
CL: Tabi kii, egzersiz yapmak için dışarı çıkmamam bunlardan biri ama bence önemli olan şey görünüşünün duyguların olması.

Soru: Stres atma yöntemin nedir?
CL: Duş almak ve iyi bir uyku.

Soru: Daha önce kimseye söylemediğin bir sırrını söyle!
CL: Benim, sırrım olan bir sırrım yok! (Gülerler)

Minzy Röportajı

Bri02lwIcAA_FrE

Soru: Kendi karakterin hakkında ne düşünüyorsun?
Minzy: Bence çalışkan ve samimi bir insanım. Ayrıca bu sene üniversite öğrencisi oldum ve derslerimde de en iyisini yaptım.
CL: Dans makinası. 2NE1’ın en küçüğü olduğundan genelde çok tatlı ama dans etmeye başladığında seksi bir kadına dönüşüyor. Ve 20 yaşına girdiğinden beri, çok daha yetişkin biri oldu.

Soru: Ne tarz modayı beğeniyorsun?
Minzy: Bir tarz olarak okul modası. Genelde üniversite de genç işi örgü t-shirt giyiyorum. Başka bir tarz olarak ise hip-hop modası. Şortlarla, gömlekleri birlikte giymeyi seviyorum.

Soru: Moda trendlerini nereden takip ediyorsun?
Minzy: Dergilerden ve internetten.

Soru: Şu aralar nelerle ilgileniyorsun?
Minzy: Son zamanlarda, egzersizler sayesinde fit bir vücudum oldu ve de esmerleştim, bu daha da etkileyici oluyor. (Ç/N: Yani esmer ten Minzy’i daha fit gösteriyormuş.) Yaz için, makinalar sayesinde tenimi bronzlaştırdım.

Soru: Hangi müzikleri seversin?
Minzy: Hip-hop. Otel odamda egzersiz yaparken de Ciara dinlerim.

Soru: Tarzını kaybetmemen de ki sırrın nedir?
Minzy: Dergilerden ve internetten bilgi ediniyorum. Ayrıca çok fazla sebze yiyorum.

Soru: Stres atma yöntemin nedir?
Minzy: Odamda, tek başıma müzik dinlerken dans ederek.

Soru: Daha önce kimseye söylemediğin bir sırrını söyle!
Minzy: Dans ederken, aynada kendime baktım. (gülerler)

Dara Röportajı

Bri0k0jCIAAoS9_

Soru: Kendi karakterin hakkında ne düşünüyorsun?
Dara: 2NE1’ın tanıtımıyla ilgileniyorum ve menejerim. Herkesin programı ile ilgilenirim.
Minzy: İlaç, yemek ve gündelik ihtiyaç duyulan şeyler her zaman onun yanındadır. Morelimiz bozuk olduğunda bizi mutlu yapar. Bir anne gibi.

Soru: Ne tarz modayı beğeniyorsun?
Dara: Baştan aşağı aynı tarz. Ana renklerle hip-hop tarzı. Diğer bir deyişle Bruce Lee tarzı. (gülerler)

Soru: Moda trendlerini nereden takip ediyorsun?
Dara: Genelde yürüyerek alışverişe giderim. Japonya’yı her ziyaret edişimde mutlaka Harajuku ve Shibuya’ya giderim.

Soru: Şu aralar nelerle ilgileniyorsun?
Dara: Polaroid kamera. Bu Japonya gezisinde, Don Quijote’ye gittim ve bir çok çeşit film (Ç/N:Polaraid kamera da kullanılan kağıtlardan bahsediyor.) aldım.

Soru: Hangi müzikleri seversin?
Dara: Son zamanlarda, heyecan kazandığı için Latin müziği dinliyorum. Egzersiz yaparken Shakira dinlerim.

Soru: Tarzını kaybetmemen de ki sırrın nedir?
Dara: Bence her gün, (her şeyde) çaba sarf etmek çok önemli.

Soru: Stres atma yöntemin nedir?
Dara: Alışveriş yapmak.

Soru: Daha önce kimseye söylemediğin bir sırrını söyle!
Dara: Konserimiz bittiğinde, giyinme odasında ramen yemiştim. Vücudumuz konser öncesinden bile tuz kaybetmeye başlıycak bu yüzden konserden sonra ramen çok daha lezzetli oluyor.

Bom Röportajı

Bri0Pz_CAAAcjTO

Soru: Kendi karakterin hakkında ne düşünüyorsun?
Bom: Kan grubum AB olduğundan, farklı bir karaktere sahibim. Kararsız bir insanım, düşüncelerimi açık açık söyleyemiyorum.
CL: İlginç bir insan. Geçen gün Bom aniden bana “Çok havalısın.” dedi bu yüzden çok şaşırdım. (Gülerler)
Dara: Konuyla ilgili olarak güzel bir kadın ve kendisi bizim güzel bacak temsilcimiz!

Soru: Ne tarz modayı beğeniyorsun?
Bom: Rahat tarz. Son zamanlar da, üzerime sıkı şeyler ve pantolon olarak da bol şeyler giyiyorum.

Soru: Moda trendlerini nereden takip ediyorsun?
Bom: İnternet. (Ç/N: Çok açıklayıcı olmuş gerçekten.)

Soru: Şu aralar nelerle ilgileniyorsun?
Bom: “Cilt iğneleriyle”. Parmağıma takıyorum/batırıyorum. Kan dolaşımın da en iyisi. (Ç/N: Dizilerde görmüşsünüzdür belki. Uzun ve çok ince iğneleri ellerinin uçlarında belli bölgelere batırıyorlar.)

Soru: Hangi müzikleri seversin?
Bom: R&B, hip-hop. Banyo yaparken Mariah Carey dinlerim.

Soru: Tarzını kaybetmemen de ki sırrın nedir?
Bom: İlgi alanlarımdan her zaman güç topluyorum.

Soru: Stres atma yöntemin nedir?
Bom: Banyo yaparken, kalbim rahatlayana kadar ağlarım.

Soru: Daha önce kimseye söylemediğin bir sırrını söyle!
Bom: Her zaman kulaklarıma dokunuyorum. Kulaklarda çok fazla basınç noktası var o yüzden bu bir diyet yapma yöntemi.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: dontouchmyBom

Leave a Reply

