2NE1 – Rudo Röportajı (Japonya)

röportaj

CL Röportajı

Soru: Sevdigin erkek modasi nedir?

CL : Hiphop desenli bir ceket . Sokak tarzi klasik bir tarza dönüsür. (bu cümle pek icime sinmedi ._.)

Soru: Ideal erkek tipin nedir?

CL : Erkeksi birine saygi duyabilirim.

Soru:  Hircin erkekler  icin bir kelime?

CL : En azindan bir nebze sevimli olanlardan hoslaniyorum

Soru: Cekici noktan nedir?

CL : Bilmiyorum (gülüyor). Gözlerimle gülümsemek. Eye smile (göz gülümsemesi).

Soru: Son zamanlarda seni mutlu eden sey?

CL : Yemek icin lezzetli bir sey buldugum zamanlar.

Soru:  Japonya’da en cok yapmak istedigin sey  (gitmek istedigin bir yer)?

CL : Biraz soguk olsa bile,eger zamanim olursa,sadece bir gezinti icin gitmek istiyorum.

Soru: Son zamanlarda hatirladigin Japonca bir kelime nedir? (Neden ver)

CL : ‘‘Karsiliksiz ask‘‘. Cünkü sarkinin tanitimi icin MClik yaparken,dedim ki, ‘‘Bir sonraki sarki karsilikliksiz ask hakkinda‘‘. (Bu sarki sevip de kavusamayanlara gelsin kjsahfkjsa)

Soru: En cok tanismak istedigin kisi? (Ünlü birisi,aile)

CL : Bu bir sir. (Aslinda benim de o,söylemiyor iste chiLqiN SheY)

Soru: Üyeler hakkinda bir tek senin bildigin sirlar?

CL : Onlar sir,bu yüzden söyleyemem (gülüyor).

Soru: Diger üyelere karsi kaybetmeyecegini düsündügün sey nedir?

CL : Güven.

Soru: Hangi üye ile yerini degistirirdin? (Neden ver).

CL : Kendimle. Cünkü aniden baskasinin icine girmek korkutucu (gülüyor).

Soru:  2NE1’in bir parcasi olarak calismiyor olsaydin, ne olacabilecegini düsünüyorsun?

CL : Sanatci.

Soru:  Hoslandigin kisinin önünde söylemek istedigin bir satir?

CL : Gözlerimle itiraz ederek ‘‘Bir sey söyleme‘‘ derdim.

(C/N : Bahsettigi sey,konusmaya hic ihtiyaci olmadigini,sadece gözleri sayesinde de etkilenebilecegi).

Soru:  Su anda en cok ihtiyacin olan sey nedir?

CL : Tatil.

Soru: Japon erkeklerinin modasi hakkinda.

CL : Sevdigim bircok cesit var.

Q16 : Japon kadinlarinin modasi hakkinda.

CL : Ben sac modellerinden,makyajlarindan ve modalarindan ilham aliyorum.

Soru: Japonya’da sevdiğin yemek?

CL : Teppanyaki.

(:/N :  Japon mutfaginda demir bir sac üzerinde pisirilimis yemeklerdir,genellikle lokantalarda müsterilerin önünde pisirilir.)

Soru: Kore’de sevdigin yerler.

CL : Hala saglikli bir görünüme sahip olan eski saraylar ve mekanlar.

Soru: Japonya hakkinda neyi seviyorsun?

CL : Japonya’nin geleneksel kültürü, kimonolor ve kaleler.

Soru: Sevdigin Japon aktörler ve yetenekler?

CL : Genc iken Japon rockstarlari dinlerdim.

Soru: Okuyuculara bir mesaj,lütfen.

CL : 2NE1’in bir erkek dergisine cikmasinin iyi bir sey olup olmadigindan emin degilim (gülüyor). Eger 2NE1’in sevimli oldugunu düsünüyorsaniz,o zaman ben mutluyum.

♤ ♡ ♢ ♧
 Bom Röportajı

Soru: Hoşuna giden erkek modası hangisidir?

Bom: Parka ya da ceket stili

 

Soru: Bir erkek nasıl olmalıdır?

Bom: Tüm kuvvetini işine koyabilen birisi, çalışabilen birisi olmalı.

 

Soru: Huysuz erkeklere tek kelime söyler misin?

Bom: Iyi olduklarını düşünüyorum. Erkekçe oldukları sürece bunu seviyorum.

 

Soru: Cazibe noktan nedir?

Bom: Benim kişiliğim senin bilmediğin bir yerde. Ben uçuyorum

 

Soru: Seni son zamanlarda mutlu eden şey?

Bom: 1. sırada olmamız (Oricon çizelgelerinde)

 

Soru: Japonya’da en çok yapmak istediğin şey? (Gitmek istediğin yer)

Bom: Kaplıcalar

 

Soru: Son zamanlarda hatırladığın Japonca kelime? (Nedenini söyle)

Bom: “Oitoite” (Bunu arkadaşlarımdan konuları değiştirmek için öğrendim.)

(Bom bu kelimeyi defalarca söyledi. Anlamı “orada bırak”)

 

Soru: Tanışmayı en  çok istediğin kişi? (Ünlülerden, aileden vs.)

Bom: Prodüktörümüz, Teddy-san.

(-san eki; saygı duyulan kişilerin adının sonuna eklenir.)

 

Soru: Grup üyelerinden sadece senin bildiğin bir sır?

Bom: Dara’nın poposu gerçek hayatta çok şirin. (Güler)

 

Soru: Sahip olduğun ve diğer üyelere karşı kaybetmeyeceğini bildiğin şey nedir?

Bom: Şarkı söylemem. (Sesim)

 

Soru: Hangi üye olmak isterdin? (Nedenini söyle)

Bom: Minzy olmak isterdim, 2NE1’ın en genci. Diğer gruplar tarafından şımartılmış olmak isterdim.

 

Soru: Eğer 2NE1’da olmasaydın, ne olurdun?

Bom: Doktor.

 

Soru: Hoşlandığın insana söylemek istediklerin ?

Bom: Senden hoşlanıyorum.

 

Soru: Tam şuan ihtiyaç duyduğun şey nedir?

Bom: Uyumak.

 

Soru: Japon erkek modası hakkında ne düşünüyorsun?

Bom: Bence iyi bir görünüşleri var.

 

Soru: Japon kadın modası hakkında ne düşünüyorsun?

Bom: Bunun bi görünüm olduğunu hiç düşünmemiştim. Korkutucu değil bu yüzden onların modacı olduğunu düşünüyorum.

 

Soru: Japonya’da sevdiğin bir yemek?

Bom: Puding.

 

Soru: Kore’de sevdiğin yer?

Bom: Apgujeong. (Ünlü bir alışveriş ilçesi).

 

Soru: Japonya’da neyi seviyorsun?

Bom: Yemeği.

 

Soru: Beğendiğin Japon aktör ve yetenek?

Bom: Miura Haruma-san.

 

Soru: Okuyanlara bir mesaj yollar mısın?

Bom: Eğer dergiye iyice bakarsanız erkekler için bir sürü havalı stil var. RUDO’da yine görünmek istiyorum. (Güler.)

♤ ♡ ♢ ♧

Dara Röportajı

Soru: Erkeklerin modasını severmisiniz?

Dara: Bazen bir izlenim veriyor.Çift görünüyor.Nasıl olacağını merak ediyorum. Emin değilim. (gülüyor)

 

Soru: Erkek tipiniz nasıl?

Dara: Şirin bir genç adam.

 

Soru: Huysuz adamlar için bir kaç kelime söylermisiniz?

Dara: Bunun gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum. Bende o tür tarzda giyinmek isterim (yelek tarzı)

 

Soru: Kendi cazibe noktanız nedir?

Dara: Utangaç bir şekilde. Alnım.

 

Soru: Son zamanlarda mutlu bir şey yaşadınızmı?

Dara: Hayvanlardan hoşlanmazdım ama kedim olduktan sonra alıştım biraz.

 

Soru: Japonyada en çok yapmak istediğiniz şey nedir? (gitmek istediğiniz yer)

Dara: Alışveriş

 

Soru: Son zamanlarda Japonca da hatırladığınkelime nedir?

Dara: Bize destek olun.Ben halkla ilişkiler’den sorumluyum.Kartvizit verrir gibi konuşuyorum.

 

Soru: En çok kiminle tanışmak istersin? (Ünlü, aile)

Dara: Bana gelecek olan prens ile.

 

Soru: Sadece üyelerden hangisinin sırrını biliyorsunuz?

Dara: Bom, CHAN markalı iç çamaşırını giydiği zaman şanslı gibi görünür.

 

Soru: Diğer üyelere karşı kaybetmeyi korktuğunuz bir şey var mı?

Dara: Hafızamı ve 2NE1 programlarını.

 

Soru: Hangi üyeyle yer değiştirmek istersiniz? (Sebep)

Dara: Benim takma adım “küçük hasta hayvan” bu yüzden MINZY gibi güçlü ve hareket etmek istiyorum.

 

Soru: 2NE1’ın bir parçası olarak çalışmadığını düşünseydin ne olmak isterdin?

Dara: Oyunculuk,bir oyuncu olsaydım çok düzgün olurdu.Ama ben tembelim (gülüyor) bu yüzden birinin eşi olmak isterdim.

 

Soru: Önünüzdekiler için be söylemek istersiniz?

Dara: Bana numaranı söyle.

 

Soru: Şu anda ihtiyacın olan tek şey nedir?

Dara: Vücut için iyi takviyeler ve bitkisel ilaçlar.

 

Soru: Japon erkek modası hakkında ne düşünüyorsun?

Dara: Sadece onlara bakmak eğlenceli.

 

Soru: Japon bayan modası hakkında ne düşünüyorsun?

Dara: Aynı.Onlarada bakmak eğlenceli.Moda konusunda bir kaç şey öğreniyorum.

 

Soru: Japon yemeklerini severmisin?

Dara: CoCo ichi Curry.

 

Soru: Korede sevdiğin yerler?

Dara: Uykunun olmadığı yerler.24 saat(açık yerler)

 

Soru: Japonyada nelerden hoşlanırsın?

Dara: Bütün küçük şeyler, çok sevimliler.

 

Soru: Japon aktörlerde hoşunuza giden yeteneler nelerdir?

Dara: YamaP-san ( Yamashita Tomohisa)

 

Soru: Okuyuculara mesaj vermek istermisiniz? Lütfen.

Dara: 2NE1’ın cazibesi hakkında araştırma yapın ve bizi destekleyin lütfen.

♤ ♡ ♢ ♧

Soru: Hoşunuza giden erkek modası nedir?

Minzy: Kapüşonlu deri ceket yani askeri tarz.

 

Soru: Beğendiğiniz erkek türü nasıl?

Minzy: Erkekçe ve sevimli bir kişi.

 

Soru: Sert adamları ifade edermisin?

Minzy: En azından biraz sevimli olmalarından hoşlanıyorum.

 

Soru: Senin çekici noktan nedir?

Minzy: Ben aegyo sahibim . ( aegyo = sevimli oyunculuk)

 

Soru: Son zamanlarda seni mutlu eden şey nedir?

Minzy: Japonya turu başarısı.

 

Soru: Japonya’da en çok yapmak istediğiniz şey (gitmek istediğiniz yer?)

Minzy: Ben Gundam’a gitmek istiyorum .

 

Soru: Son zamanlarda hatırladığın Japonca kelime nedir? (sebebi?)

Minzy: 1Ichigo Ichie”(Çünkü iyi kelime )

(“Ichigo Ichie” kelimenin tam anlamıyla “bir kez, bir toplantı” anlamına gelir ama  “bir ömür boyu şans ” olarak tercüme edilebilir.)

 

Soru: En çok tanışmak istediğiniz kişi? (ünlü kişi veya aile)

Minzy: Rolling Stones.

 

Soru: Üyelerin sadece sizin bildiğiniz sırları nedir?

Minzy: CL elleri ve ayakları bir bebek gibi tombul.

 

Soru: Diğer üyelere karşı kaybetmeyeceğinizi düşündüğünüz şeyler nelerdir?

Minzy: Refleksler (gülüyorlar) dans.

 

Soru: Hangi üye ile yerleri değiştirmek isterdiniz?

Minzy: Ben DARA olmak isterdim çok yemek yemek isterdim. Ben yemek istesem bile yiyemem nedeni çok çabuk kilo alıyorum.

 

Soru: Eğer 2NE1’da olmasaydın yani 2NE1 olmasaydı ne olurdun?

Minzy: Şair

 

Soru: Kendinize bir satır söylermisiniz ?

Minzy: Ben bir şey söyleyecek olsaydım , “seni seviyorum” derdim, şaka yapıyorum.

 

Soru: Şu anda ihtiyacın olan tek şey nedir?

Minzy: Çok fazla öğrenme (Bilgi)

(”Bilgi”Minzy o dünya akademik öğrenme değil anlamak için çok zaman var diyor.)

 

Soru: Japon erkek modası hakkında ne düşünüyorsun?

Minzy: Bu sarhoş olduktan sonra onları görmek gibi ciddi .(Sarhoş da müthiş demektir. Yani müthiş sarhoş gibi olur.)

 

Soru: Japon kadın modası hakkına ne düşünüyorsun?

Minzy: Bu seksi ve sevimli. Bence onlar usta ile karıştırılmamalı.

 

Soru: Japonyada en sevdiğin yemek nedir?

Minzy: Kek Rulo

 

Soru: Korede sevdiğin yerler?

Minzy: Han Nehri. Han Nehrinde yürüyorum.

 

Soru: Japonya ile ilgili ne seviyorsun?

Minzy: Anime

 

Soru: Japon aktörlerden hoşunuza giden ve yetenekli olduğunu düşündüğünüz kişi kim?

Minzy: Koda Kumi-san.

 

Soru: Lütfen okuyuculara bir mesaj verirmisiniz?

Minzy: Ben bu tür moda stili olan ”RUDO” okumaya devam edeceğim.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: CLswag , Erominzy , B’Jack_VIP , Air Hyun

*İzinli/izinsiz almak yasaktır. 

Leave a Reply

