2NE1 – Starcast Röportajı

röportaj

oWTtm2T

2013’ün bitmesine bir gün kaldı.

“Missing you~ missing you~ missing you~”

Belki! 2013 de 2NE1 gibi aktif olan gruplar vardır ve kimler 2013’ü özleycek? Lider CL Mayıs ayında ‘The Baddest Female’ solo şarkısı ile başlamasında sonra, 2NE1 Aralık ayına kadar durmak bilmedi.

2NE1 toplam üç şarkı; ‘Falling in love’, ‘ Do you love me’, ‘Missing You‘ ile müzik sitelerine hakim oldu ve Bom, YG şarkıcısı olan Lee Hi ile bir noel şarkısı sundu.

Bir yoğun yıl daha. 2NE1 üyeleri 2013’den ne hatırlayacaklar? Biz onların güldükleri, ağladıkları ve üzgün hissettiklerı şeyleri merak ediyoruz. O sözde ‘2013, seni özledim’.

K1JsCiS

Soru: İlk olarak, onlara en çok neyden mutlu olduklarını sorduk. 4 üyeden de aynı cevabı aldık. En çok yeni şarkılarının promosyonlarını yaptıkları zamanlarda mutlu oluyorlar. Onlar fanlara yeni şarkı sundukları zaman mutlu oluyorlar çünkü onlar (sizi) seviyorlar.

Dara: Bu sene ‘Falling in love’, ‘Do you love me’ ve ‘Missing You’ şarkılarını çıkardık. Her bir şarkımız yayınlandığında, her yayınlandığı zaman çok mutlu oluyordum.

CL: ‘The Baddest Female’ promosyonlarını yaparken çok mutluydum. 4 yıl önceki debuttan beri sahnede ilk solo çıkışım. Bu olay sadece benim için çok anlamlıydı.

Minzy: sahnedeyken fanları gördüğüm de çok mutlu oldum. Uzun bir zaman sonra fanlarla buluşmak. Promosyonlarımız kısa süre önce olmasına rağmen, bunu söylemeliyim sahneye çıktığımda sanki çok uzun süredir fanları görmemişim gibi mutlu oldum.

Soru:  Her an mutlu olunmaz. Şahsen üzgün oldukları zamnlarda vardır? Onların her biri farklı cevaplar verdi. Biri sahneye çıktıkları zamanki hissettikileri duyguları anlattı ve bir üyede kişisel deneyimleri hakkında konuştu. Ayrıca onlar sorumluluklarının getirdiği üzüntü hakkında konuştular.

CL: En çok ‘Mising You’nun 2. sahnesinde üzüldüm (SBS-TV ‘Popular Music’ Comeback stage). Kore’de ilk o show da müziğimizi duyurmuştuk. Uzun süredir ballad şarkı söylemedim, birşeyler çok üzücüydü ve sözleri düşünürken içimde ki duygulara dalmıştım… Neyse o bunun gibi birşeydi.

Minzy: Üzgünüm çünkü bu sene tam düzgün bir albüm çıkaramadık. Sözde çok çalışıp ve hızlıca hazırlayıp sunacaktık ve bu çok üzücü.

Dara: Saçlarım kötü olduğunda üzgündüm. Ara vermeden altın sarısından, pembe ve açık griye değiştirdim bu yüzden saçlarım mahvoldu. Üzgünüm çünkü saçlarımı özledim. Bu üzücü hikayeden dolayı ‘Missing you’da şapka takmalıydım.

W7aZxlY

Soru: 2ne1 olarak en anlamlı hatıranız ne? Dara ve Bom o an cevapladılar. Yoğun bir şekilde çalıştıkları için çok yoruluyorlar. Yorgun hissettiklerinde hayranlarıyla buluştuklarındaki özel anları düşünüyorlar.

Bom: her aktivite için çok çalışıyoruz. Bu çok anlamlı.

Dara: Bence üyelerin toplanıp yeni şarkıyı kaydettiği ve yeni performansların hazırlandığı zamanlar çok anlamlı. Özellikle o anlarda kim olduğumuzu ve ne iş yaptığımızı hissediyorum. Lütfen önümüzdeki yıl çok başarılı olacağımıza emin olun.

CL: Ben bir hayran buluşmasını hatırlıyorum. Çıkış yaptıktan sonraki ilk hayran buluşmasıydı. Hayranlarımızla Japonya’da bulusmustuk. Umarım gelecek yıl Kore’de hayranlarımızla buluşuruz.

Soru: Bazen her şey iyi sonuç olusturmaz.  Doğrusu hayranların yeterli olmadığını düşündüğü şeylerde vardır. Ilk olarak promosyon süreniz beklenenden daha kısa sürüyor ve konseriniz olmadı. Tüm üyeler full albüm çıkarmadığınız için kötü hissediyordur.

Minzy: kısa süren promosyon dönemimiz sebebiyle hayranlarımızı göremediğim için üzgün hissediyorum.

Bom: evet bu tarz bir çok sey olabilir. 2ne1 olarak full veya mini albüm çıkarmadığımız için üzgünüm. Kişisel olarak da solo albüm çıkarmadığım için üzgün hissediyorum.

Dara: üst üste 2 yıl gerçekleşen Hot Konseri 2013de gerçekleşmedi. Bu yüzden üzgün hissediyorum. Ama endişelenmeyin. Mart 2014de konserlerimiz başlıyor. 2NE1 2014 DÜNYA TURU

KOsAlj3

Soru: Moda yıldızı kız grubu. 2NE1la konuşurken modayı es geçemeyiz. Diğer kız gruplariyla karşılaştırıldığında farklı olan benzersiz tarzlarını her sahnelerinde gösteriyorlar. Hatırladığınız favori stiliniz hangisi? İlk olarak Dara cevap verdi.

Dara:  ben göze çarpan şapkamı hatırlıyorum. Altın sarısı saçlarımın üzerine takıyordum, neye benzediğini biliyorum. O benzersiz, ayni anda kadının cazibesini de gösteriyor.  Bu yüzden onu beğeniyorum. Büyüleyici bir şekilde o şapka her tarz kıyafetle kullanılabilir.

Minzy:  Missing You promosyonları sırasında giydiğim kırmızı leopar desenli örgü kazağı seçiyorum. Bence o benim stilime en çok uyan kıyafet.

CL:  ‘The Baddest Female’ kiyafetimi seçiyorum. Inkigayo’da giydiğim beyaz mayoyu hatırlıyorsunuz değil mi? O unutulmaz çünkü alışılmadık bir kıyafet. O benzersiz ve karizma sahibi bir kıyafet.

Soru: Bu yıl 2ne1 birçok kişiyle tanıştı. En unutulmaz kisi kimdi? Dara’Ben birsürü insanla tanıştım ve birsürü kişiye bye bye dedim. Bu soru çok zor’ dedi ve cevap vermeye çekindi. Fakat diğer üyeler özel kişilerle olan hatırladıkları anılarını paylaştılar.

Minzy: benim hatırladığım bir hayranım sürekli bana tezahürat ediyordu.

Bom: sadece bir kişiyi seçeceksem Lee Hi’yi seçerim. Birlikte yeni yıl şarkısı söyledik. Bence o çok güzel ve hoş biri.

CL: benim icin o kisi kesinlikle Stevie Wonder. Mama’da tanıştık. Popun kralıyla ayni sahnede olmayı başarmak benim için çok büyük bir onur.

Soru: Asla unutamayacakları anılarını sorduk, bu yılki unutamayacakları farklı anıları. Bir üye kişisel tecrübelerinden bir üye de  promosyon zamanındaki anılarından bahsetti. Stevie Wonder’dan tekrar bahsedildi. O konuyu zirveye taşıdı.

CL: bu soruya cevap olarak Stevie Wonder’la tanıştığım günü söylüyorum.

Minzy: Benim unutamayacağım anım Sean’le beraber gönüllü olduğumuz gün. Halt Children Welfore Center’a gittiğimizde çocuklarla ilgilendik.

Bom: Benim icin Japonyadaki hayran buluşmamızda’missing you’ ile ödül aldığımız an unutulmaz.

Dara: cevap benim için de aynı. Biz’Missing You’ yaparken gerçekleşti. Bir kaç kez ödül aldık. Hayranların kendi isteğiyle şarkıyı hep birlikte söylediğimiz anı unutamam, unutmak istemiyorum.

Soru: Son olarak 10. Soru. Bu soru bu yıldan sonra özleyeceğiniz şeylerle ilgili.kısaca 2ne1 2013te’Missing you’yu yayınladı. Missing You, Missing You, neyi özleyeceksiniz??

CL: bu bir sır

Minzy: 20 yaşındaki Minzy’i özleyeceğim. Bu benim yetişkin olarak ilk yılım ve bu zamanlar asla geri gelmeyecek.

Dara/Bom:  Bence bu her an olacak. Eğer bu yıl biterse bence ben bu yılın her anını özleyeceğim. Çünkü geri dönemem, her an neden bu kadar değerli?

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: dontouchmyBom , Hafkas2010

Leave a Reply

