CL – Elle Röportajı (Amerika)

röportaj

elle-jeremy-scott-muse-cl-de

Soru: CL kimdir?
CL: Benim CL ve Chaerin olmak üzere 2 kişiliğim var. Sahnelerde ‘baddest female’ olabiliyorum ve tam bu sırada CL olmak istiyorum. Ama ailem ve en iyi arkadaşlarım arasında CL olmak istemiyorum. Çünkü onlarla birlikte olduğumda CL gibi olamıyorum. Ama ben yinede bu şekilde devam etmek istiyorum, anlıyorsunuz değil mi? Aynı Beyonce – Sasha Fierce olayı gibi.

Soru: Jeremy Scott ile nasıl bir ilişkin var?
CL: O benim en iyi arkadaşım. Aynı büyük abim gibi. Benimle çok ilgilenir. “Fire” videosunu görmüş ve bi yolunu bulup Kore’ye beni görmeye gelmiş bu sayede tanıştık. Aslında bu Adidas fotoğraf çekimi içindi. Gelmek zorunda değildi, ama geldi. Bilirsin ya, biriyle tanışırsın ve iletişim kurabilirsin, bunu başardık.

Soru: Güzel duygular içermeyen “Ugly” adında güçlü bir şarkınız var. Bu tarz nereden geliyor?

CL: Bu tarz benden geldi. Stüdyoda onunla (Teddy) konuşuyordum. Buradakilerin anlayacağını biliyorum fakat Korelilerde ters tepki yapıyor. Korelilerin ne kadar sıkı olduğunu biliyorsunuz ve dünyanın her yerinden insanlar farklı olmanın yanlış olduğunu düşünüyor. Anlamıyorum. Yani, sen teksin. Kendimi ve kendilerini seven insanları seviyorum. Yani bilirsiniz “kendimi kendim yapıyorum” tarzı insanları. Böyle insanlara saygı duyuyorum ve onları seviyorum. Fakat bazı insanlar bunu anlamıyor. Mesela ben halk içindeyken bir çok saldırıya uğradım. Birgün çok kötü hissettim ve onunla konuştum. Bilirsiniz, belki bazı insanlara göre çirkinimdir. Bu konu hakkında onunla konuştuk ve o bu şarkıyı yazdı.

Soru: Korede herkes estetik ameliyat yaptırıyor. Bu konuda hiç baskı hissettin mi- özellikle bir star olarak?

CL:biliyor musunuz? YG bunu bana söylemişti. Çıkış yapmadan önce estetik yaptırmamı söyledi. Kendim için karşı çıktım ve hayır dedim. Bunu yapmıyorum. Önceden de dediğim gibi CL’i seviyorum ama Chaerin olmak istiyorum. Eğer değişmek zorunda olduğumu hissedersem… bilmiyorum. Ama ben doğal görünüşümü seviyorum. Hayır dedim ve bunu planlamıyorum.

Soru: Giydiğiniz yüksek moda markalardan bahset. Bir videoda Balmain ve Givenchy giyiyordunuz. Aynı zamanda Vintage Alexander McQueen ve Mary Katranzou ve Goreth Pugh gibi genç tasarımcılar… Bu nasıl oldu? Tasarımcı mı arıyorsunuz?

CL: biz sadece alışveriş yapmayı seviyoruz. En pahalı kıyafete veya markaya bakmıyorum. 1 dolar olsa bile umrumda değil. Bu yüzden bugün ne giyindiğimi bile gerçekten bilmiyorum çünkü umursamıyorum. Eger iyi görünüyorsa fark etmez.

Soru: Son videonuz “I LOVE YOU” biraz daha olgun ve Versace-esque tarzıydı.

CL: Aynen. Bunun için uğraşıyorum. Geçen sene Versace ve Chanel’ın büyük madalyonlarını biriktirdim. Ve herkes bunun eğlenceli olduğu için yapıldığını bilir. Ben 2 yıl önce toplamaya başladım fakat onlarda hiç yoktu. Şimdi onları bulmak çok kolay. Eski eşarpları bilirsiniz, eski Versace eşarplarını? Ben bunları her zaman giyiyordum. Stilistime buna devam etmemizi söyledim. I LOVE YOU videosunda 2NE1’ın kariyerini ve fanlarımız için bir bomba istedik. Biz çok sexy ve olgun olmayı seçtik- Anladınız!

Soru: Favori tasarımcın kim?

CL: Jeremy Scott dememe mi izin verildi? Çünkü insanlar Jeremy Scottdan başkasını söylemiyor çünkü o benim arkadaşım. Chanel’ı seviyorum. Onunla ilgili her şey kişisel. Yapılan aslanların hepsi el yapımı. Kırmız ve yeşil onun favori renkleri. Onun kişiselliği ve gerçekliği tuttu ve o bir kadın. Herkes onu sever. Ve gerçekten Chrome Hearts’ı da severim. Onlar da gerçekten çok gerçekçi. Onların aile ve tasarımcı olduklarını biliyorum.

Soru: Ve moda ikonların?

CL: Grace Jones’a bayılırım. O her şey. İsimlerini haykırmak istemediğim o kadar çok kişi var ki bilmiyorum. Aaliyah. Şuan 90ların modasına ilgiliyim. Büyük pantolon ve küçük üstleri giymek yani. Şimdi gerçekten buna ilgim var.

Soru: ABD’de 2NE1 albümü ile ilgili bir planınız var mı?

CL: Henüz yok. Fakat şarkılarımızın daha fazla İngilizce versiyonlarını yapmak istiyoruz. Şarkı Korece olduğunda onlarında şarkıya bağlanması inanılmaz. Sahnedeyken bu insanların şarkıyı Korece söylemeleri inanılmaz. Ama sözleri anlamaları için şarkılarımızın İngilizce versiyonlarını yapmayı istiyorum.

Soru: Bir sürü gey hayranınız var, bunu biliyor musunuz?

CL: Aslında evet. Ve lezbiyen de var. Onları çok seviyorum! Bir sürü gey arkadaşım var ve onları çok seviyorum çünkü çok eğlenceliler. Onlarla kız muhabbeti yapabilirsiniz. Onlar çok özel ve yetenekli. Ve çok hızlılar. Kız arkadaşlarıma “Nasıl görünüyorum?” diye soramam ama gey arkadaşlarıma sorarım çünkü onlar dürüst. Kızlar gibi değiller. Dürüst olmayan kızlar ve erkeklerle bunu yapamam. Bu konuda onları seviyorum.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: hafkas2010 , ohmymingkki , dontouchmyBom

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s