CL – Elle Röportajı

röportaj

20151201_142548962_50442

Soru: Şu ana kadar çok fazla fotoğraf çekimi yapmana rağmen, kadın güzelliği bakımı konseptti senin için yeni değil mi? Öyle görünüyor ki kadın olma yaşına giriyorsun.

CL: Evet! Dürüst olmak gerekirse bir şey itiraf edeceğim kendimi kadınsı olarak asla düşünmedim. LOL Ama bu eğlenceli bunun gibi birçok kadın konseptti yapmıştım. Ama müzisyen olduğumdan beri yaptığım bütün işlerin müzikle bağlantılı olması eğilimindeyim ve bence bugün oldukça parlak hissediyorum.

Soru: Hangi tür kadınlar sence en güzeli?

CL: Cinsiyettense, tabii ki de kendine güvenen kadın en önemlisidir. Bence en güzel olan kişi kendine güvendiğinde sexy ve cool olabilir.

Soru: Biliyoruz ki artist olarak mükemmeliyetçisin peki makyajda da öyle misin?

CL: Bugünlerde bunu öğrenmek için çok çalışıyorum.(Makyajdan bahsediyor)Bir çok yerde iş için fotoğraflarım çekildiğim için makyaj benim için tabii ki de önemli, küçük bir dokunuş bile tüm yüzü farklı yapabiliyor. Ayrıca bu kamera önünde ve dışında da çok fark ediyor.

Soru: Hangi bölüme en çok dikkat ediyorsun?

CL: İlk olarak kaşlarıma. Sevdiğim bir şekil var. Ve ayrıca göz makyajımı biliyorum, daha çok göz çizgime ve kirpiklerime dikkat ediyorum. Genelde bu iki kat gözkapağı için çok fazla göz makyajı tekniği sipariş ederim. Uyguladığımda sadece tek göz kapağım varmış gibi gelince bu garip .Bu yüzden hala daha çok şey öğreniyorum ve araştırıyorum.

Soru: Aslında senin çok fazla yüz özelliğin var alnın, burnun ve çenen gibi.

CL: Şimdiye kadar her sahneye çıktığımda sorum şöyle ; “Kozmetik operasyonumu nereye yapmalıyım? Cevap şöyle sadece gözler.. lol Aslında benim çok fazla mükemmel olmayan bölümlerim var.Göz kapağı operasyonu olmadım.Bence yapmamış olmam benim çok daha farklı görünüşlere sahip olmama ,denememe olanak sağladı.

Soru: Merak ediyorum da güzellik torbanda neler var?

CL: Temel olan şeyleri taşıyorum.Maybeline in Age Rewind Cancaler,Maybeline Fashion Du Sloper bunlar benim kaşlarımı düzenlemek için kullandıklarım.Kirpiklerim ve saçlarım için sprey ,dudak kremim ve diğer eşyalar.

Soru: Bize göz makyajın hakkında ipuçları verir misin?

CL: Göz makyajını yani eyelinerı aynı benim gibi kalınca süren herkese dikkatlice açıklayacağım.İlk önce bir tane ürün kullanmamalısın!İlk önce siyah bir eyeliner sürüyorum onun yerine farklı bir eyeliner sürüyorum ilki Maybeline New Year ‘s Eye Studio bu pürüzlü kalın bir şekil oluşturur,sonra ise Hyper Shop Line nın kahverengi tonunu detayları doldurmak için sürüyorum.Ve kesinlikle daha düz ve üç boyutlu görünüme sahip olacaksınız!

Soru: Merak ediyorum da kendini beğenmiş olduğun görünümün nasıl?

CL: Gerçekten çok fazla makyaj malzemem var.Makyaj malzemelerimi almama gerek olmasa bile onları almayı çok seviyorum.Dünyanın her yerinden dudak kremi aldım hatta ne kadarına sahip olduğumu bilmiyorum bile.

12237408_1576801805873801_704497279_n

Soru: CL ile güzellik röportajının bu kadar eğlenceli olacağını tahmin etmemiştim.

CL: Eğlenceli çünkü ben güzellik ürünlerini çok seviyorum.

Soru: Saçlarını her zaman boyuyorsun.Saçlarınla nasıl bakıyorsun?

CL: İlk okulda saçlarımın rengini açtığımdan beridir saçlarım çok hasar gördü ve kurudular.Bu yüzden onlara çok çok fazla dikkat ediyorum.Evde bir çok bakım malzemesi kullandım.Sadece saçlarıma değil kafa derimede çok fazla dikkat ediyorum.Kafa derisinin yüzünün esnekliğini etkilediğini biliyor muydun?

Soru: Şimdi de esneklik hakkında konuşalım?Yüzün gerçekten sert (sıkı) hatta gülücük çizgilerin bile yok.

CL: Yüzüme evde bakmayı seviyorum.Aslında, beni yüz kliniklerinde uzun süre yatıracak bir kişiliğim yok.Hayal kırıklığına uğradım ve çok fazla düşündüm.Banyo yaparken yüzüme bir sürü faklı maske yapıyorum.Şuna inanıyorum ki temel şeylere dikkat etmek önemli bu yüzden egzersizyapmak ve yediklerine dikkat etmekde önemli.

Soru: ”Gizli bir güzellik alışkanlığı yaptığım…”?

CL: Uyanır uyanmaz yüzümü geriyorum.Garip yüz ifadeleri yapıyorum ”ah,en,ee,oo,woo” gibi ,boynumu geriyorum. Ve banyo yapıyorum banyo yapmakta ki güzel şey 13/20 dakika telefonun kullanmıyorsun.Müzik dinlemek,meditasyon yapmak ve hiçbir şey yapmamak zamanını en güzel kullanma şekli.

Soru: Vücudunu sıkı tutmak için yaptığın şey nedir?

CL: Artist olduğum için gerçekten çok zor egzersizler yapıyorum ve genelde dinlenme zamanlarımda hiçbir şey yapmıyorum. Ama fark ettim ki sağlıklı olmam için dengede tutmam gerekiyor.Bu yüzden sürekli olarak egzersiz yapıyorum.Evimin arkasında ki dağlara kız kardeşimle birlikte yürüyüşe çıkıyoruz.Ve son zamanlarda Zumbaya aşık oldum!Amerikadaki arkadaşlarımla birlikte derslere katılıyorum (zumba ;latinlerin yaptığı bir dans türü) ve dans etmeyi çok seviyorum.Bu (zumba) gerçekten çok utanç verici ama eğlenceli…. Eğlenceli olan kısmı ise ciddiyetle yaptığında oluyor.

Soru: Bu günlerde bir çok genç kendini sevmeyen insanları körce takip ediyor.Örneğin öz çekim çekiyorlar ve öz çekime bir çok edit yaparak kendilerini farklı bir insana çevirerek paylaşıyorlar.

CL: Evet.Bu yüzden benim gözümde kendine güvenen insan en güzel ve alımlı insan.Aslında bu gençlerin yaptığı düşünce bende de var,halk tarafından gözlendiğimden beri bende çok fazla edit yapıyorum.Sadece hangisinin gerçek sen olduğunu bilmeli ve diğerleri ile karşılaştırmamalısın ve kendine odaklamalısın.

Soru: Gelecekte hangi tür bir kadın olmayı dilersin?

CL: Hm.. sadece umuyorum ki yaşım mümkün olduğu kadar kendim gibi gözükürüm.

Soru: Örnek aldığın biri var mı?

CL: Sadece bir insan değil ki… Çok fazla var biri duygusallık için diğeri stilim için ve daha fazlası… Özel bir isim söylemek zor ben sadece sağlıklı ve kendim olmak istiyorum.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: CL’sgirl @CL Turkey

Leave a Reply

