CL – Osen Röportajı

röportaj

39298657

Soru: İlk röportajınız bu ve “The Baddest Female” tamamlanmadan 1 gün önce yapıldı. Çıkış için heyecanlı mısınız?

CL: Aslında %100 memnun olmasamda, çok eğlenceliydi. Bu kadar uzun bir aradan sonra yeniden sahneye çıkmak çok heyecan verici. Birçok fan ve 2NE1 üyeleri beni desteklemek için yanıma geldiler.

Soru: İlk solo şarkınız YG’nin yaratıcı prodükeri Teddy’nin eseri olan “The Baddest Female” şarkısı. Bu şarkının ismi ikiniz (CL ve Teddy) tarafından bulundu.

CL: “Bir süre önce Teddy ile şakalaşırken, birden ‘나쁜 기집애’ cümlesi ortaya çıktı. O da bu cümlenin şarkı için uygun olduğunu bana söyledi. Bende çok eğlenceli olacağını düşündüm. Teddy bizim şarkılarımızı yazdığı için çok mutluyum. Tam emeğim olmamasına rağmen o hep bu şarkının üzerinde çalışıyordu. O çalışırken ben hep onun yanındaydım. Genel olarak, şarkı tamamlanana kadar ben hep izledim. Elimden geldiğince bu şarkıyı nasıl ifade edeceğimi düşündüm.”

Soru: “The Baddest Female” yavaş bi’ hip-hop şarkısı. Bu tarz Koreli solo şarkıcılar için sıradışı ama sizin için, şarkının daha popüler olmasını sağlayabilir. Bu müziğin en iyi seviyeye çıkabilmesi için çok önemli. Bu konuda kendinizden emin olduğunuzu herkese gösterebiliyorsunuz.

CL: “Ben herkese hitap edebilecek bir müziğin olmasını istedim. İnsanlar Hip-hop’tan daha çok Pop’u seviyorlar. İlk şovumun en iyi bir şekilde olmasını istiyorum. Tabii, bu şarkıyı herkes duyar ama en önemlisi herkesin bu şarkıyı duyup beğenmesi beni daha çok mutlu ediyor.”

Soru: Kendinizi ifade etmek için bir şarkıcı olarak, her bu konu hakkında konuşulurken çok ciddi oluyorsunuz. Bu müzik aşkının işkoliğe dönüşme olayı doğruymuş.

CL: “Doğruyu söylemek gerekirse, bu sefer her şey tamamlanana kadar hiç işmiş gibi hissetmedim. Kostümler,performanslar, toplantılar,şarkı kısacası her şey eğlenceli geçti. Kadrom ile de sürekli konuştuk. Bu sürece katılmamın bana bir fırsat olduğunu ve bu işlere daha olumlu baktığımı onlara söyledim. ”

Soru: Sahnede eşsiz ve güçlü karizmanız olduğu gibi aynı zamanda seksiliğinizde dikkat çekiyor. Oldukça iyi görünüyorsunuz ve giydiğiniz bu ilginç kıyafetler toplumunda dikkatini çekti.

CL: ” Seksi olduğumu mu söylediniz? Doğruyu söylemek gerekirse, insanlar seksi ve havalı olduğumu düşünüyor. Ama ben asla kendimi “seksi olmak istiyorum” düşüncesine sokmadım. Sadece havalı bir kadın olmak istiyorum. Eğer güzel olduğumu düşünüyorsanız size çok minnettarım. Ama ben diyet yaptım(gülüyor).”

Soru: Sahnede farklısınız sahne dışında da farklısınız. Sahnede olmadığınız zaman Chaerin oluyorsunuz. Sahnedeki CL yerine, Chaerin daha sıcakkanlı ve kadınsı tarafınızı belli ediyor.

CL: “Birçok insan sahnede iyi bir rol yaptığımı düşünüyor. Ama aslında, nasıl rol yaılacağını bilmiyorum. Ve o kadarda eğlenceli bir insan değilim. Muhtemelen işkolik birisi değilim. Sadece müzik,çalışmak ve sahneye çıkmadan önce bana eğlenceli geliyor. Yemek yapmak gobim. Sanat olarak müzik hariç yemek ile uğraşıyorum. Üyelere sıksık yemek yapıyorum ve bana lezzetli olduklarını söylüyorlar. CL ve Chaerin’i ayırt edebilmek için en iyi rol: Arkadaşlarım ve ailem ile bir araya geldiğimde Chaerin oluyorum. Sahnede ise CL.”

Soru: Hem 2NE1 hemde siz imajınızı “kadınsı” olarak gösteriyorsunuz. Ayrıca sizin inancınıza göre bu önemli bir parçadır. Asyalı kadınlara karşı önyargılı değilsiniz. Röportaj boyunca, “kadınsı” konusu hakkında konuşulurken ifadeniz çok kararlı ve inançlı gibi görünüyor.

CL: “Ben hep yurtdışında okudum. Asyalı kızların gözünde hep yabancı ve karışık bir imaj olarak göründüm. Her pozitif bir davranışımda onlara göre tam tersi görünüyordum. Onlarla konuştuğumda ise, onların kalbini kırdığımı zannediyordum. Bir süre geçtikten sonra, Jeremy Scott ve William’da Asyalı kadınların hip-hop tarzını bilmediklerini ve benim gibi giyinmediklerini söylediler. Bu sözleri duyduğumdan beri, bütün Asyalı kadınların farklı imajları bilmelerini istemişimdir. Asya’da çok fazla havalı kadın var.”

Soru: Büyük bir hedef üzerinde, güçlü ve kendinizden emin bir şekilde ilerliyorsunuz. Şirketinizdeki G-Dragon, kendi solo dünya turunu başarıyla bitirdi. Sizinde böyle bir hedefiniz var mı?

CL: “Bir kadın rapçi olarak kendimi sınırlamak istemiyorum. Daha birçok şey göstermek istiyorum. Hip-hop kanımda akıyor, Hip-Hop’ın başka çeşitlerini göstermek istiyorum. Zaman geçtikten sonra, kendi albümümü yapmak istiyorum. Eğer bir dünya turu düzenlersem gerçekten çok mutlu olurum. O gün benim için harika olurdu.”

♤ ♡ ♢ ♧

Leave a Reply

