CL – The Fader Röportajı

röportaj

t8zlbosbvmdyz9xi4jz3

“Etrafta gezinmeye gerçekten alışık değilim. Usher’ın bi’ konserine gitmiştim, çok tuhaf hissetmiştim çünkü kimse benimle ilgilenmemişti. Diplo ile gitmişim fakat kaybolmuştum. Bir saat boyunca onu aramıştım ama bulamamıştım onu. Etrafımdaki insanlar beni itip Japon mu Çinli mi olduğumu soruyorlardı. Bu şaşırtıcıydı.”

Soru: Braun’un size pop için verdiği tavsiye neydi?
CL: Bir Boss Ass Bitch (Yani anlamı her konuda,herşeyde daha iyisi olmak) olmam. Scooter ile daha fazla bir özgürlüğüm var.

” ‘Güzel/İyi bir imaj istemiyorum. Klasik Asyalı kızı değilim. Bunu çok düşünürüm: Bunu daha önce yapan bir Asyalı pop starı yok.”

“Kore’ye döndüğümde, hep YG’dekilerle birlikte stüdyodaydım. Şarkı bana verilirdi ve bu bana yeterli olurdu. Ama burada, tamamen kendim yazıyorum. En son evde kayıt yapmıştım, biraz daha doğal hissetmek için arkadaşlarımı çağırmıştım. Sanatçı ruhuna sahipmiş gibi hissediyorum.”

“Takımımın nefret ettiği bir şarkı üstünde çalışıyorum . Menejerim bunu söylediğim için beni öldürecek ama bunun için heyecanlıyım.”

“Bazı insanlar bana neyin doğru olduğunu söylemek istiyor ve bende kendimi dik tutmak zorundayım. İsyankar olmak istemiyorum. Görüşlere açığım. Daha sonra anlaşırız.”

♤ ♡ ♢ ♧

Ç/N: Sadece CL’in bölümleri çevrildi.

Çevirmen: ohmymingkki

Leave a Reply

