Dara – Ceci Röportajı

röportaj

734805022

Soru: Clio’nun yeni modeli olduğunuz için nasıl hissediyorsunuz?

Dara: Benim kozmetik model deneyimim olarak,bu keyifliydi.Ama kendimi öylece serbest bırakamadığım gerçeğide var tabi.Ben daha olgun yanımı gösterebilme şansına sahip olduğum için memnunum.Sevimli genç kız görünümü katmak ve yeni bir şeyler denemek heyecan verici oluyor.Şimdi,makyaj konseptine göre,ben karizmatik ya da dişli bir kadın olabilirim,bu değişiklik yüzünden heyecanlıyım.

Soru: Genellikle sakladığın bir güzellik prensibin var mı?

Dara: Bizim tonlarca programımız var, gerçekten mümkün olduğunca çok uyumaya çalıyorum. Yeterli dinlenme olduğunda ben kamera önünde durduğum zaman, benim cildimin iyi olduğunu hissediyorum. Cildim uyku aldıktan sonra daha net ve daha parlak oluyor.

Soru: Sizin çok önem verdiğiniz makyaj parçası varsa, bu nedir?

Dara: Göz hattı! Ben güçlü ve cesur hissediyorum çünkü gözlerim yuvarlak. Ben daha karizmatik hissetmek istiyorum derseniz daha az bir şey değiştirmek için, güçlü bir eyeliner çizin; eyeliner farklı izlenimler verir. Son zamanlarda, ben kanlı serisinin cesur renklerini beğeniyorum.

Soru: Sizin sahnede ve sahne dışında makyaj arasındaki temel fark nedir?

Dara: Ben sahneye kadar gitmek zorunda kaldığım zaman, benim makyaj-sahne konseptine göre de şarkıların ruhuna göre bunu yapmak isterim. Ama bir zamanlama olmadığında ben genellikle sadece küçük bir eyeliner çekerim, “Geniş ve çocuksu gözler” olarak açık ve masum bir izlenim bırakırım. Küçük kısa eyeliner çizme durumunda kaldığımda, bu şirin ve sevimli bir izlenim veriyor.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: nappun_gzb , ~DArong21

Leave a Reply

