Minzy – Marie Claire Röportajı

röportaj

Gong Minji – hadi BAŞLAYALIM

1-746x1024

Soru: Daha geçenlerde doğum gününü kutladın. Alışıldıktan farklı şekilde mi kutladın?

Minzy: O gün hiçbir programım yoktu, ve daha önce hiç arkadaşlarımla parti yapmadım. Ailemle birlikte akvaryuma gittim. Düzenli olarak dışarı çıkamıyorum. Bazen ailemle yemek yemeye çıktığım zaman, insanlar etrafımda dönmeye devam ediyor ve bazen hayvanat bahçesinde kafeste tıkılı kalmış gibi üzülüyorum. Ama benim doğum günümdü, sadece evde kalamazdım bu yüzden dışarı çıktım, ve beklediğimden daha eğlenceli geçti. İlk defa bir köpek balığı gördüm. Akvaryum suyunun nasıl benim saç rengimle aynı olabilmesi hakkında şakalar yapık. Çocukluğuma geri dönmüşüm gibi hissettim. Doğrusu benimen özel günümdü.

Soru: Yeni bir albüm üzerinde çalışıyorsunuz şuan, değil mi?

Minzy: Şuan full mu yoksa mini bir albüm çıkaracağımızdan tam emin değiliz, ama geri-dönüşümüz yaklaştı. Bugüne kadar, birçok dans müziği tarzında şarkılar yaptık. Ancak bu kez, ballad tarzında bir şarkılar çıkarmaya çalıştık. Ama bütün şarkılara çeşitli tarzlar ekmeleyi başardık. Herhangi bir söz vermesemde şimdiki tarzımızdan bir adım üstünde bir koreografi ve konsept denemek istiyorum. Uzun bir süreliğine CEO Yang Hyunsuk, yaşımın küçük olduğundan dolayı seksi dans yapamıyorum. Ama teknik olarak , eğer isteseydim izin alabilirdim (gülüyor). 20 yaşına geldiğimde yapmak istediklerimden biriside budur.

Soru: Diğer üyelerin bireysel faaliyetleri var. Eğer bir şarkıcıyla iş birliği yapmak isteseydiniz bu kim olurdu?

Minzy: Usher! 2NE1 çok fazla ünlü olduğunda ben hip hop seviyordum ve Usher ile aynı sahnede bulunmak istiyoum.Onun şarkıları benim tarzım ve herşeyden önemlisi o cool. Usher ve A$AP Rocky benim ideal tipim.

Soru: KPOP STAR’a Lee Hayi katıldı. Ve orada daha fazla ajans olmalı.

Minzy: Bence Maknea pozisyonunda olan benim.(Gülüyor) Birsürü stajyer genç var.Uygulama odası farklı katta kayıt sütüdyosu farklı katta.Ben onlarla nadiren karşılaşıyorum ama ben onlara yararlı tavsiyeler vermek istiyorum.2NE1 ilk hazırlanırken ben ve üyelerin yanında kıdemli sakızlı unni olmuştu.Ben şimdi onların yanında olamadığım için henüz bir unnie olamadım.

Soru: Bom ve Dara’nın senden 10 yaş büyük olmaları seni nasıl hissettiriyor?

Minzy: Ablalarımız çok yaramazlar. Meraklıdırlar,şakacıdırlar ve bunlar gibi bir çok davranış yapmaları beni rahat hissettiriyor ve onlara dahada bağlı oluyorum. Çok sevimli ve zeki bir maknae değilim. Tabii bu yüzden ablalarıma olan sevgimi ifade edemiyorum. Ama daha sonra, Dara unnie için bir mesaj yazmamın gerektiğini hissettim. Mektupta özel bir şey yazmıyordu ama unnie bunu okuyunca duygulandı. Mektubumun cevabını doğum günümün olduğu zamanda bir kırmızı çantayla birlikte verdi. Cevapta ” Artık Minzy’de yetişkin birisi oldu. Buna inanamıyorum T.T” yazıyordu. Bu doğum günümün benim için çok özel olduğunu düşündüm çünkü onlar beni 6. sınıftan beri görüyorlar. CL unnie ise eski marka bir telefon kullandığımı gördüğü için bana iPhone 5 verdi. Bom unnie, hmm, O bana yakın bir zamanda alacağını söyledi. Çünkü o çok meşguldü. Anlıyorum seni unnie. (gülüyor) Ben ablalarıma sadece fiziksel olarak bağlı değilim. Üyeler birbirine nasıl davranacağını çok iyi biliyor çünkü uzun süredir beraberiz. Biz birbirimizi anlayabiliyoruz, ve hatta yanlışlarımızı bile birlikte öğreniyoruz.

Soru: Gong Minji üyelere göre nasıl biri?

Minzy: Benim unnilerim arasında takma ismim ”Telefon Direği”. Hepimiz sürekli aynı yerlede bulunduk. Ben kötü yorumlar duyduğumda suratım hemen asılıyor. Unnilerim bana bunlarla başa çıkmam için cesur tavsiyeler verir.

2

Soru: Programınız oldukça dolu olmalı. Ama sen twitrterda giysi tasarlayıp paylaşıyorsun.

Minzy: Ben inaktif kalamam. Evde olduğum zaman sadece ev işi yapmam gerekir. Son zamanlarda ben kendime giysi tasarlıyorum .Ben şahsen tasarlanmış giysiler giymiyordum. Japonya’da ben birsürü kumaş satın aldım. Sonra tasarımlarımın ayrıntılarını bitirdikten sonra onları fabrikaya göndermek istiyorum.Bazen kendi tasarımlarımı TV’de giydim. Stilist oppalar benim giysilerimi beğendiler ve hangi marka olduklarını sorduklarında ben çok gururlandım.

Soru: Yakınlarının birçoğu çoktan kendi yollarını aramaya başladılar. Sen kendininkini çoktan bulduğun için kıskanıyor olmalılar.

Minzy: Arkadaşlarım beni kıskandıklarını söylüyorlar. Çünkü bu kadar küçük yaşta buraya gelip tutunan tek kişi benim. Ne istediğimi diğerlerinden daha hızlı şekilde buldum, gerçekten minnettarım. Bu ortamda hayallerim yüzünden baskı hissediyordum. Ama aynı zamanda, şarkıcı aktivitelerimden dolayı ortaokulda gezilere hiç gidemedim. Ayrıca kabul etmek gerekirse doğru düzgün liseye bile gitmedim. Bu şuan neden yeterlilik sınavına hazırlandığımın nedeni. Şimdi, 20’yim, az az tecrübelerimden dolayı kendimi sınırlandırıyorum bu yüzden geçmişte yaptıklarımdan daha çok şey deniyorum. Dans, yazma ve boyama. Kendimin diğer yönlerini bulmak istiyorum. Ama hepsinden çok, doğrusu kendimi ifade etmek istiyorum.

Soru: Sizinle aynı yaşta olan <Marie Claire> (derginin ismi) birşeyler söyleyin.

Minzy: Biz aynı yaştaysak rahatça konuşayım tamam mı? Öncelikle, 20. dönüm tebrikler. Tıpkı benim gibi, 20 yaşını doldurmuş <Marie Claire>, yeni bir başlangıç olarak düşünüyorum.  (Gülüyor)

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: Air Hyun, ohmymingikki , dontouchmyBom

Leave a Reply

