CL – i-D Röportajı

röportaj


Soru: Hadi seni yerine oturtarak başlayalım. LIFTED, tek kelimeyle…
CL: Harika.

Soru: LIFTED, 2015 de senin ve Teddy’nin yazdığı ve kaydettiği haliyle miydi yoksa şarkıyı değiştirdiniz mi?
CL: Bir dize ekledik onun dışında her şey aynı.

Soru: Yönetmen Dave Meyers (Missy Elliott, Tink, Rihanna, Katy Perry dahil bir çok kişiyle çalışmış) sana gelip işleyişi mi söyledi yoksa sen mi ona önerilerini sundun? Buradaki yaratıcı süreci sağlayan neydi?
CL: Videoyu çekmeye karar verdiğimiz de tanıştık. Benim kim olduğumu ve ne yapmak istediğimi bilmesini istedim. Yapım kısmını birlikte konuştuk ve ne giyeceğime kadar her şeye o anda karar verildi. Kendi arkadaşlarımızı ve onların arkadaşlarını aradık ki onlar internet çocukları. Çok doğal ve kendiliğinden bir şekilde çıktık ve eğlendik!

Soru: LIFTED, Method Man’in örneği – Wu Tang’ın müzikleriyle ne tür bir geçmişin var? Onları ne zaman keşfettin / Onları sana kim tanıttı ve onları sevmendeki neden ne?
CL:O zamanlarda büyümedim ama müziğin içine girdiğimde onları keşfettim. 36 Chambers’ın ne kadar önemli olduğunu biliyorum ve bu LIFTED’ı kaydetmemde bana ilham oldu.

Soru: Yeni videonda Method Man ile takılmak nasıl bir şeydi ve nasıl bir adam gibi görünüyordu?
CL: O çok soğuktu. Dans rutinini öğrenmemde bana yardımcı oldu ve onun bu işin içinde olmasına bayıldım. Onun benim videom için fikirlerle geleceğini hiç tahmin etmezdim.

Soru: Kendiliğinden ortaya çıkan bir dans mıydı yoksa hazırlanmış mıydı? Fikir kimden çıktı?
CL: Kendiliğinden oldu. YouTube daki bu klibi gördük ve ona gösterdik sonrasında dansı birlikte yaptık.

Soru: K-Pop fanları arasında senin Amerika çıkışını konuşan çok fazla kişi var – Neye ulaşmayı istiyorsun ve insanlara yeni bir dönemin bütününü mü göstermek istiyorsun?

CL:
İlk solo albümümde CL’in kim olduğunu göstermek istiyorum.

Soru: Dirty Vibe ve Hello Bitches ile Amerikadaki solo çalışmanı ısıttın. Hazırlanmanda sana nasıl yardım ettiler? Çıkışın için neden onlar gerekliydi?
CL: Bu planlanmamıştı. Onlar arkadaşlarımla hazırladığım şarkılardı. Albüm yapmayı kararlaştırmadan önce o şarkılar yapılmıştı.

Soru: Asyada ve uluslararası Kpop hayranları seni megastar olarak tanıyor ama Amerikanın göbeğinde tanınmamak nasıl hissettiriyor? Bu yeniden doğmak içim bir şans mı?
CL: Hayranlarım internet çocukları bu yüzden özel bir farklılık hissetmiyorum. Değişeceğimi düşünmüyorum, en iyi yaptığım şeyi yapacağım.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: GBom06

Leave a Reply

