CL – Noisey Röportajı!

röportaj


Soru: Bu video New York’ta çekildi ve şarkı açıkça Amerikan kültürüyle dolu. Bize şarkının arkasındaki ilhamdan ve hangi prodüktörlerle çalıştığından bahsedebilir misin?

CL:
Bu şarkı birkaç yıl önce Yeni Yılda yapıldı. Stüdyoda öylesine prodüktörüm Teddy ile birlikteydim ve müzik yapmaya karar verdik. Youtube’ta Wu-Tang’ın “Method Man”ini izlemeye başladık ve ilham geldi. Şarkı sözleri ile kabine girdim ve sonunda “Lifted”ı oluşturan bu melodiyi mırıldanmaya başladım.
(Ç/N: Kabin derken stüdyoda şarkıyı kaydettikleri yeri kastetmiş.)

Soru: New York tarzında çekmek nasıl bir deneyimdi? İyi zamanlar geçirmişsin gibi görünüyordun..

CL:
Harikaydı! Dave Meyers’a ve onun müzik videolarına hayranım. Çekim ile ilgili her şey bir anda oldu. Çocukları son dakikada ortaya çıkardık. Şehrin etrafında kamera ile dolandık. Köprüdeki sahne planda yoktu Videolar da görerek büyüdüğüm, New York’ta bir sürü ikonik yeri çektik bu yüzden çok eğlenceliydi. Method Man ile çalışmak büyük bir onur oldu. Onun zamanında büyümemiş olsam bile onun müziğini seviyorum. (Ç/N: Dave Meyers, Amerikalı müzik video direktörüdür. Çoğu popüler şarkının klibini yönetmiştir.)

Soru: New York’taki favorin ne oldu?

CL:
Tokyo ve Paris’te büyümüş olsam bile, ben Seoul’un şehir kızıyım. New York kesinlikle benim favorilerimden biri. Kültürünü, insanlarını, yaklaşımını, müziğini, sanatını ve tarzını sevdim. Genç kültürünü ve yiyeceklerini seviyorum.

Soru: Bu şarkıyı dinlemek için en iyi zaman nedir?

CL:
Arabada ya da partide baskı altındayken dinleyebilirsiniz. Bana iyi bir ruh hali ve pozitif enerji veriyor.

Soru: 40’ı bitirmek ne kadar zamanını alıyor? (Ç/N: Şarkıda da bahsettiği “40”, 40 farklı içki türünün karışımıdır.)

CL:
Ruh halime göre değişiyor.

♤ ♡ ♢ ♧

Çevirmen: Nisa Sönmez

Leave a Reply

